۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۷۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

‌آمریکا از جایگزین‌شدن اسلام به جای مکتب‌های اومانیستی هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ترس و واهمه امروز آمریکا از بیداری اسلامی به ویژه جنبش وال استریت، جایگزین شدن اسلام به جای مکتب‌های اومانیستی و سکولاریستی غرب است، جهان به دنبال بازگشت به فطرت پاک بشریت است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، صبح امروز در یادواره شهدای هنرمند استان که در مجتمع 29 بهمن تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز جهان اسلام نگران انحراف در انقلاب های مردمی و بیداری اسلامی است، عمع به علت نبود ولایت و رهبری در راس تحرکات مردمی آنان است.

وی با بیان اینکه ولایت مداری موجب پایداری ملت ها و استقامت در برابر ظلم خواهد بود، گفت:امروز ملت ها با تاسی از نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران همتی مضاعف برای نابودی نظام سلطه و کفر داشته و تا برقراری حکومتی بر پایه احکام دینی از پای نخواند نشست.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: ترس و واهمه امروز آمریکا از بیداری اسلامی به ویژه جنبش وال استریت، جایگزین شدن اسلام به جای مکتب‌های اومانیستی و سکولاریستی غرب است، جهان به دنبال بازگشت به فطرت پاک بشریت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اوج تلاش غرب برای جلوگیری از نفوذ معنوی ایران در کشورهای آزادیخواه منطقه است، خاطر نشان کرد: ترس از قدرت ایران سبب حمله تبلیغاتی آمریکا علیه کشورمان شده، چراکه به وضوح صدای خرد شدن پایه های حکومت ظالمان شنیده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت در مکتب اسلام را اوج عزت و افتخار برای هر مسلمان حقیقی دانست و افزود: معرفت، نقطه آغاز شهادت است و کسی که به این مرحله دست یابد در هر شرایطی که جان به جان آفرین تسلیم نماید، شهید محسوب می شود.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که مقاومت و پایداری باید تا رسیدن به نتیجه ادامه یابد، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با شهادت خود طاغوتیان را تا قیام قیامت رسوای عالم کرد و نشان داد که برای پایداری اسلام شهادت بزرگ‌ترین افتخار و عزت است.

وی با اشاره به این‌که هنوز پیکر برخی از شهدای جنگ تحمیلی ایران اسلامی به وطن بازنگشته است، گفت: برخلاف سایر کشورهای غربی که حاکمان از بازگشت جنازه سربازان خود به کشور واهمه دارند، در ایران اسلامی حتی پیکر شهیدان نیز حرکت آفرین و الگو‌ساز است./935/پ202/س
ارسال نظرات