۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۸۸۱

اعلام ویژه برنامه‌های سوگواری طلاب تبریز در ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) حوزه علمیه تبریز همزمان با آغاز ماه محرم اعلام شد.
عزاداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه های عزاداری حوزه علمیه تبریز اعلام شد.

بنا بر این گزارش، مراسم های عزاداری و سخنرانی اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی تا دهم آذر در مسجد تاریخی میدان مقصودیه تبریز پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

این ویژه برنامه ها امروز با سخنرانی آیت الله محسن مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه حضرت ولیعصر(عج)، طالبیه، سفیران هدایت و صادقیه پیگیری خواهد شد.

همچنین فردا همزمان با چهارم محرم الحرام، حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه تبریز و پنج شنبه مقارن با پنجم محرم حجت الاسلام حسینی، استاد حوزه علمیه تبریز سخنرانی خواهند داشت.

آموزه های کربلا، انحراف زدایی، بصیرت و اصلاح عمومی جامعه، راز و نیاز امام حسین(ع) در محراب توحید، دلایل وقوع حادثه کربلا، بررسی عنصر جهل و اختیار در حادثه کربلا از جمله موضوعات مطرح شده در این سلسله جلسات مذهبی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، عموم خواهران و برادران علاقه مند به شرکت در این جلسات می توانند تا دهم آذر پس از نماز مغرب و عشاء به میدان ساعت، خیابان مقصودیه، مسجد میدان مقصودیه مراجعه کنند.

گفتنی است، همه روزه پس از نماز ظهر و عصر در حوزه علمیه خواهران صادقیه نیز ویژه برنامه سوگواری ماه محرم برگزار می شود./935/پ202/س
ارسال نظرات