۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۹۲۳
ویژه نوجوانان؛

دوره های آموزشی طرح «نور بصیرت 2» در مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرق و مذاهب تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آغاز دوره های آموزشی طرح «نور بصیرت 2» در مشهد خبر داد.
بصيرت/1
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام حسینعلی رحمتی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی نور بصیرت2 ادامه طرح آموزشی نور بصیرت یک است، اظهار کرد : این طرح وی‍ژه نوجوانان پسر 13 تا 16 سال است که آموزش هایی را در مورد احکام، عقائد و اخلاق بصیرت زیر نظر اساتید متخصص و مجرب فرا می گیرند.

حجت الاسلام رحمتی بیان کرد: این طرح در 12 مسجد مشهد اجرا می شود و در پایان طرح در مراسم اختتامیه ای از دانش آموزانی که در این طرح حضور فعال داشته باشند با اهدای جوایزی تقدیر می شود.

وی ادامه داد: در این طرح 240 نفر که در نور بصیرت1 حضور داشتند در کلاس‌های آموزشی نور بصیرت2 شرکت می‌کنند و آموزش های لازم را از اساتید این دوره می آموزند.

کارشناس امور مساجد خراسان رضوی در خصوص کتاب های آموزشی که برای "نور بصیرت2" تهیه شده افزود: برای این طرح دو کتاب یکی ویژه مربیان و و کتاب دیگر برای شاگردان به منظور آموزش فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های نور بصیرت 1 و 2 ویژه نوجوانان پسرشکل گرفته است، عنوان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نظر دارد این طرح را برای دختران نیز به زودی اجرا کند.

حجت الاسلام رحمتی در خصوص اهداف برگزاری طرح نور بصیرت افزود: آشنایی با آموزه های دینی و اعتقادی، ارتقاء سطح فکری و معلومات دینی دانش آموزان، احیای اشاعه اندیشه اسلامی و تقویت روح عبودیت در نسل جوان بخشی از اهداف این طرح را شامل می شود.

وی ادامه داد: تبیین و شناساندن معارف و ارزش های اسلامی با توجه به فناوری های روز از دیگر اهداف این طرح است.

گفتنی است، طرح نور بصیرت 2، بهمن ماه به کار خود پایان می دهد./930/د102/س

ارسال نظرات