۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۰۴۷
حجت‌الاسلام حاجتی:

اسلام گرایی همچون طوفانی توفنده در حال گسترش است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به موج گسترش اسلام خواهی در جهان اظهار داشت: روزها و سال های آینده باید شاهد حوادث بسیار مهم در آمریکا در راستای مبارزه با یهودیت و صهیونیسم باشیم؛ چرا که اسلام گرایی همانند طوفانی توپنده در جهان گسترش می یابد.
حجت الاسلام مير احمد رضا حاجتي در اجلاسيه مبلغان و مديران مدارس استان خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، روز گذشته درگردهمایی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به حوادث و تحولات اخیر در جهان اسلام، اظهار داشت: اسلام گرایی همانند طوفانی توپنده در جهان گسترش می یابد و در حال انتشار است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: روزها و سال های آینده باید شاهد حوادث بسیار مهم در آمریکا در راستای مبارزه با یهودیت و صهیونیسم باشیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره سخنان امام راحل (ره) مبنی بر این که «اسلام کلیدهای جهان را فتح خواهد کرد»، تأکید کرد: موج اسلام خواهی و اسلام گرایی در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی به سرعت در حال گسترش است.

وی تصریح کرد: از نظر امام راحل(ره)، روحانیت شیعه همواره پیشتاز و مهم‌ترین پایگاه مدافع اسلام بوده و هستند و نباید با غفلت خود فرصت ها را به استکبار جهانی بدهند.

حجت الاسلام حاجتی در پایان سخنان خود اذعان داشت: حوادث روزهای آینده در جهان فرمایشات امام(ره) را بیش از پیش بازگو می کند و به یقین روحانیت زمینه ساز حکومت جهانی اسلام هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه این دانشگاه تقدیر شد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات