۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۰۵۳
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبرداد؛

تامین حدود سه هزار خشت طلا برای ایوان امام علی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان اظهار داشت: حدود سه هزار خشت طلای ایوان حرم حضرت امام علی(ع) توسط مردم ولایتمدار خوزستان تأمین شد.
حرم امام علي
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، روز گذشته در جمع طلاب و روحانیان اهواز به ارائه گزارشی از اقدامات جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان پرداخت وافزود: تاکنون اقدامات زیادی درجمع آوری نذورات و هدایا برای بازسازی حرم های ائمه اطهار(ع) انجام شده است وکلیه هدایا و نذورات توسط مردم و خیرین بوده است که هیچگونه بودجه دولتی در بازسازی این حرم ها استفاده نکرده ایم.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان به پروژه بازسازی ایوان طلای حرم امام علی(ع) اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هزینه مرمت و بازسازی حدود سه هزار خشت از12500 خشت ایوان طلا توسط مردم خیر تامین شده است.

حجت الاسلام موسوی، با بیان این که مبلّغان و خبای منابر حسینی می توانند در این مسیر دست ما را در امر اطلاع رسانی بگیرند، گفت: مردم انتظار دارند که روحانیون و خطباء در امر اطلاع رسانی پیشتاز باشند که از این رو با توجه به در پیش بودن ماه های محرم وصفر در منابر و مجالس حسینی تبلیغ جمع آوری کمک ها ونذورات برای بازسازی این ایوان فراموش نشود./9463/پ203/ص
ارسال نظرات