۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۰۹۵
امام جمعه موقت اهواز:

صدای ولایت پذیری ملت ایران در همه جهان شنیده می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: امروزه صدای ولایت پذیری مردم ایران اسلامی از تمام جهان به گوش می رسد که موجب نگرانی دشمنان اسلام و استکبار جهانی شده است.
حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز بیان داشت: نشانه تقوای اشخاص میزان تبعیت آنان از رسول خدا و جانشنان الهی اوست زیرا که تقوا تبعیت را در پی می آورد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به روایاتی در باب فضیلت امام حسین (ع)، بیان داشت: در روایت ها آمده است که وقتی خدا کسی را دوست دارد محبت امام حسین (ع) را در دل او قرار می دهد ولی آن چیزی که بعد از محبت مهم تر است تبعیت از رهبر الهی جامعه است چراکه محبت کفایت نمی کند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با اشاره به حدیث امام حسین مبنی بر اینکه « وَ عَلَی الاِسلامِ السَّلامُ اِذ قد بُلِیَتِ الاُمَّه بِراعٍ مِثلِ یَزیدَ » بیان داشت: حضرت امام حسین (ع) با این حدیث به مسلمانان جهان نشان داد که در هر دوران با ید در مقابل یزید زمان ایستاد همانطور که سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) در مقابل یزید های زمان ایستاد.

وی در ادامه با تاکید بر این که صدای دشمنان انقلاب همان صدای قاتلان امام حسین (ع) است گفت: ملت ایران فریب این دشمنان دیرینه اسلام را نخواهد خورد.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به جنگ 33 روزه علیه حزب الله لبنان بیان داشت: رزمندگان حزب الله با توسل و الگوگیری از امام حسین (ع) این ارتش تا دندان مسلح را شکست دادند.

صدای ولایت پذیری ملت ایران در همه جهان شنیده می شود

مدیر حوزه علمیه خوزستان در خطبه دوم بیان داشت: امروزه صدای ولایت پذیری مردم ایران اسلامی از تمام جهان به گوش می رسد که موجب نگرانی دشمنان اسلام و استکبار جهانی شده است.

وی به بیان برخی مشکلات اقتصادی غرب پرداخت و گفت: به حول و قوه الهی و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران، نظام اسلامی در حال پیشرفت و نظام های غربی در حال سقوط و فنا هستند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: در آخرین نظر سنجی در آمریکا، آمارها نشان می دهد که 75 درصد مردم از بهبود وضع اقتصادی ناامیدی کامل دارند.

حجت الاسلام حاجتی افزود: من از یکی از فرماندهان نیروی دریایی که به مناطق مختلف خاورمیانه سفر داشته است شنیده ام که فرماندهان نظامی کشور های اسلامی مودت خاصی نسبت به ایران دارند در حالی که نظامیان ناتو و کشور های غربی در انزوا و گوشه نشینی به سر می برند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: دشمنان ایران فکر نکنند می توانند بر ملتی که مقتدایش حضرت حسین بن علی (ع) است، غلبه کنند چراکه این ملت با تقدیم شهدای عزیز در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی امتحان خود را پس داده است.

وی در ادامه به تحرکات فتنه برانگیز سران ترکیه اشاره کرد و افزود: ما به سران این کشور توصیه می کنیم که دست از این کارهای غربی پسند بردارند./9455/پ201/ص
ارسال نظرات