۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۶۴۷

ساختمان آموزش مدرسه علمیه گرمی به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان آموزش مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خواهران شهرستان گرمی مغان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
خواهران
رحیمه همرنگ، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولیعصر(عج) شهرستان گرمی مغان از توابع استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: ساختمان جدید آموزشی این مرکز علوم دینی مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه درحال پروژه گازرسانی به این ساختمان آموزشی بزودی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با بهره برداری از این ساختمان در سال های آتی شاهد افزایش ظرفیت پذیرش طلبه خواهر در شهرستان گرمی خواهیم بود.

همرنگ همچنین با اشاره به اینکه 135 طلبه خواهر سطح دو در این مرکز تحصیل می کنند، ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران حضرت ولیعصر(عج) شهرستان گرمی مغان از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده که تاکنون 68 طلبه از این مرکز فارغ التحصیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم وجود مدرسه علمیه برادران در این شهر اظهار داشت: اشتیاق برادران به تحصیل در علوم حوزوی در این منطقه بسیار بالاست، که امیدواریم با توجه ویژه مسؤولان حوزه علمیه برادران گرمی نیز راه اندازی شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت ولیعصر(عج) شهرستان گرمی مغان گفت: هم اکنون برادران علاقه‌مند به تحصیل در حوزه به علت نبود مدرسه علمیه در محل سکونت، ناچار به مهاجرت به شهرهای بزرگ همچوار از جمله اردبیل و تبریز هستند./935/د202/ص
ارسال نظرات