۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۶۹۰

خاطره آیت‌الله حیدری از کارشکنی بنی‌صدر در رسیدن گزارش‌های صحیح به امام

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری گفت: آقای محلاتی جواب داد امام چه کار باید کند، امثال گزارش شما از چندین جا رسیده و آقای بنی صدر تمام گزارشات رسیده را تکذیب کرده و می‌گوید این گزارشات دروغ محض است و دشمن به هیچ وجه وارد ایران نشده، این ها توهم دارند.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز


آیت الله حیدری، امام جمعه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس به نقش خائنانه بنی‌صدر اشاره کرد گفت: روز های اول دشمن توانسته بود از ناحیه فکه وارد خاک میهن اسلامی شود و تا کرخه نیز پیشروی کند، می‌توان گفت به سه کیلومتری شهر شوش نیز رسیده بودند و آنقدر این شهر را بمباران می‌کردند که همه مردم مجبور شده بودند آنجا را ترک کنند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش نیز در آن زمان پیوستگی و انسجام خاصی نداشتند و عقب‌نشینی کرده بودند بنابراین ما به عنوان اولین نیروها در مقابل دشمن ایستادگی می‌کردیم.

آیت الله حیدری ادامه داد: همانجا بنده خدمت آیت الله موسوی جزایری تماس گرفتم و گفتم نیروهای دشمن نزدیک شهر شوش رسیدند، بعد از چند روز از این ماجرا خدمت آیت الله موسوی جزایری رسیدم به ایشان عرض کردم نتیجه گزارشات چه شد، وی گفت بعد از این که گزارش شما به دست من رسید تلفن کردم دفتر حضرت امام، آقای رسولی محلاتی گوشی را برداشت، گفتم شوش در حال سقوط و گزارشات مستندی نیز رسیده لطفا این را به امام برسانید که چنین چیزی پیش آمده و شوش در حال سقوط است و دشمن تا سه کیلومتری آنجا نیز رسیده است. آقای محلاتی جواب داد امام چه کار باید کند، امثال گزارش شما از چندین جا رسیده و آقای بنی صدر که الان محضر امام است تمام گزارشات رسیده را تکذیب کرده و می گوید این گزارشات دروغ محض است و دشمن به هیچ وجه وارد ایران نشده و این ها توهم دارند.

وی بیان داشت: متأسفانه ما مواجه شده بودیم با چنین شرایطی، اما نیروهای بسیجی در عین حالی که خون دل می خوردند ایستادگی و مقاومت می کردند و رییس جمهوری مثل بنی صدر نه خودش فرماندهی می کرد و کسانی را هم که به امام اخبار و گزارشات صحیح می رساندند تکذیب می کرد./9464/ت302/ع

ارسال نظرات