۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۸۹۱

نشست فرهنگی «‌با امام حسین‌ تا حضرت حجت‌» در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست های ماهانه تخصصی مهدویت در تبریز با بررسی موضوع « با امام حسین(ع) تا حضرت حجت(عج) » در مسجد آیت الله انگجی تبریز ادامه خواهد یافت.
امام حسين (ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست تخصصی مهدویت امشب با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی، استاد حوزه علمیه تبریز به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار خواهد شد.

این نشست تخصصی با موضوع «‌با امام حسین(ع) تا حضرت حجت(عج) » و با حضور عموم خواهران و برادران علاقه‌مند به مباحث مهدوی در مسجد آیت الله انگجی واقع در راسته کوچه، خیابان جمهوری اسلامی، همراه خواهد بود.

گفتنی است بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز در کنار برگزاری این نشست‌های مهدوی، یکی از کتابخانه‌های تخصصی مهدویت را دارا است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند از منابع آن بهره‌مند شوند.

چاپ کتب مهدوی، انتشار ویژه نامه‌ها، برگزاری کنگره‌های علمی و فقهی و همچنین ارتقای سطح بینش دینی و معرفتی شهروندان تبریزی از مهم‌ترین اهداف فعالیت بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز است.

سلسله جلسات تخصصی مهدیت به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز دهه پایانی هر ماه شمسی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این بنیاد می‌توانند به نشانی اینترنتی www.shamsevelayat.com مراجعه کنند. /935/پ203/س
ارسال نظرات