۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۹۲۸۲

همایش‌«‌قرآن؛ سفینه النجاه عصر‌» در آذرشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش سراسری قرآن کریم در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان در شهرستان آذرشهر برگزار شد.
قرائت قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا از تبزیز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان، رقیه صادقی، دبیر اجرایی چهارمین همایش سراسری قرآن کریم گفت: این همایش با عنوان قرآن سفینه النجات عصر و با شرکت 200 نفر از قاریان و حافظان از مراکز دانشگاهی تهران، خراسان رضوی، مازندران، اردبیل، خوزستان و آذربایجان شرقی به مدت یک روز برگزار شد.

وی افزود: 128 مقاله در زمینه های مختلف قرآنی به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از بین آنها 10 مقاله در همایش ارایه و 65 مقاله در قالب کتاب چاپ و 20 مقاله هم به شکل پوستر انتشار یافت.

وی گفت: در این همایش با توجه به نامگذاری سال1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی بیشتر برنامه های اجرایی همایش، مسایل اقتصادی از منظر قرآن بود که مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

بنا بر این گزارس، طی این همایش یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان در خصوص دیدگاه قرآن در باره مسایل اقتصادی و سایر برنامه های اجتماعی، اخلاقی و اعتقادی برای بشریت سخنرانی کرد.

سید‌رضا حسینی گفت: قرآن به عنوان کتاب آسمانی و کلام الهی برای تمام امورات دنیوی و اخروی انسانها برنامه کامل دارد و لازم است آموزه های این کتاب وحی در جامعه انسانی جاری شود.

گفتنی است، در پایان همایش به ارسال‌کنندگان مقالات قرآنی جوایز نفیسی اهدا شد./935/د103/س

ارسال نظرات