۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۴۷۷
آیت الله شبستری:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر جریان فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: حماسه روزهای 8 دی در تبریز و 9 دی ماه سال 88 در سراسر ایران اسلامی، خط بطلان بر تمام شیطنت‌های داخلی و خارجی دشمنان نظام اسلامی بود.
آيت الله شبستري
به گزاش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، امروز در پیامی به همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور در تبریز، حماسه روزهای 8 دی در تبریز و 9 دی ماه سال 88 در سراسر ایران اسلامی، را خط بطلان بر تمام شیطنت های داخلی و خارجی علیه دانست و گفت: این روز حماسی که توسط ملت ایران اسلامی خلق و آرامش و امنیت را به میهن بازگرداند، درحقیقت اثرات خون شهدای کربلا بود.

وی گفت: در این روز غرورانگیز، عشق حسینی در قلوب مردم متبلور و اعتلا و سربلندی کشور حسینی میسر شد و توطئه های دشمنان شکست خورد.

آیت الله مجتهدشبستری، حماسه 9 دی سال 88 را پایانی بر نقش آفرینی معاندین عنوان و تاکید کرد: در این روز به یاد ماندنی دست خدا در یاری ملت ایران ظاهر و بساط فتنه پیچیده که به واسطه انحراف تعدادی از خواص بی بصیرت و تحریفات و طراحی بیگانگان در مدت هشت ماه فضای کشور را ناآرام کرده بود، درهم پیچیده شد.

وی، با تاکید بر نقش بی‌بدیل حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف‌ تشریح کرد: حضور مردم شریف و آگاه ایران در صحنه‌های انقلاب همواره یکی از عوامل مؤثر شکست توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده اسلام عزیز بوده است.

گفتنی است، این همایش با حضور رؤسای شورا‌‌های هماهنگی تبلیغات اسلامی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان‌، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، سمنان و شاهرود همراه بود./935/د101/س
ارسال نظرات