۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۴۹۶
حزب الله لبنان:

ردپای آمریکا در انفجارهای تروریستی عراق آشکار است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر عراق بر وجود ردپای آشکار عاملان و بیش از همه آمریکا در این انفجارها تاکید کرد.
پرچم حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای در واکنش به انفجارهای تروریستی اخیر بغداد و برخی از دیگر شهرهای عراق، گفت: این انفجارهای هماهنگ و مشکوک، تجاوزگری آشکاری بود علیه ملت عراق که با شادمانی، پیروزی خجسته خود بر اشغالگری آمریکایی و شکست آن در کشور خود را جشن گرفته بودند.

این بیانیه با اشاره به ردپای آشکار عاملان جنایتکار این انفجارهای همزمان که بغداد، پایتخت عراق را لرزاند، گفت: زمانبندی و نحوه اقدام به این انفجارها، ردپای عاملان و تحریک کنندگان این عملیات تروریستی و بیش از همه آمریکا که به دنبال انتقام جویی از ملت عراق است را آشکار می سازد.

حزب الله لبنان با اشاره به کینه آمریکا از ملت عراق که با پایداری و مقاومت خود نگذاشتند به سلطه جویی بر عراق و از رهگذر این کشور بر کل منطقه دست یابند، افزود: این انفجارهای خونین که بچه های مدرسه ای و شهروندان عادی را نشانه رفته بود سعی در ناتوان جلوه دادن دولت عراق در تامین امنیت مردم داشت.

این بیانیه این اقدام های تروریستی و جنایت آمیز را نشانگر خباثت و شرارت عاملان و طراحان آنها و ارتباطشان با بیگانگان دانست و ضمن محکوم کردن آن با خانواده های شهیدان و مجروحان این حادثه تروریستی، ابراز همدردی کرد و ملت عراق را به مستحکم تر ساختن وحدت و تقویت پایداری خود فراخواند تا هیچ گونه فرصتی به اشغالگران و مزدورانشان ندهند و جلوی تحقق یافتن اهداف مجرمانه آنها را بگیرند./981/ب903/گ
ارسال نظرات