۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۵۷۸
آیت الله شبستری:

نقش تأثیرگذار رهبری در حراست از ‌میراث شهدا و علمای دین کاملا مشهود است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با تشریح نقش رهبری در مقاطع حساس انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 حادثه ای نبود که به سادگی حل شود، اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت هوشیار ایران، چه بسا خون شهدا و مجاهدت علمای شیعه پایمال شده بود.
آيت الله مجتهدشبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع روحانیان و مبلغان حوزوی تبریز با تشریح نقش ولایت اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال های اوج قدرنمایی پوشالی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، ضربه مهلکی بر پیکر نظام استعماری و استبدادی حاکم در منطقه بود.

وی ادامه داد: امام راحل در آن دوران سخن از صدور انقلاب اسلامی به سایر ممالک داشتند، اما عده ای کوته‌فکر آن منویات روشنگرانه و آینده نگر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را چندان جدی نمی گرفتند، امروز شاهد صدور ارزش ها و آرمان های انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از ارتحال امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای سکاندار کشتی انقلاب بوده اند، که به‌حق خلف شایسته ای برای آن رهبر فقید بوده و هستند، در حقیقت باید گفت که ملت ایران در طول 33 سال گذشته جز خیر و برکت از ولایت چیز دیگری ندیده اند.

آیت الله شبستری با تشریح نقش رهبری در مقاطع حساس انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 حادثه ای نبود که به سادگی حل شود، اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت هوشیار ایران، چه بسا خون شهدا و مجاهدت علمای شیعه پایمال شده بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه 9دی یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی است، افزود: ملت ایران در حماسه نهم دی عشق و ارادت خود به ساحت ولایت فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی را نشان دادند.

وی تصریح کرد: مردم تبریز یک روز قبل از حادثه نهم دی یعنی روز هشتم دی ماه با حضور پرشور خود و فریادهای دشمن شکن، زمینه ساز حماسه میلیونی مردم سراسر کشور شده و با حضور کم نظیر خود فتنه دشمنان را خنثی کردند، سرآغاز یوم الله 9 دی در کشور حضور مردم کفن پوش تبریز بود.

آیت الله شبستری با بیان اینکه حضور هوشمندانه ملت ایران در این حماسه بزرگ، تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: مردم متدین آذربایجان در حماسه 9 دی تجدید بیعت با ولایت را به زیباترین شکلممکن به نمایش گذاشتند که این حضور بیانگر عشق و ارادت ملت به اصل مترقی ولایت فقیه بود/935/پ202/س
ارسال نظرات