۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۹۱۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

فتنه 88 با تدبیر مقام معظم رهبری به حماسه 9 دی تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به نقش بی بدیل ولی فقیه در خنثی‌کردن حوادث پس از انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، فتنه سال 88 به حماسه 9 دی تبدیل شد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی در بابل برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن حماسه عظیم نهم دی، این روز را یکی از روزهای الهی توصیف کرد و گفت: ملت ایران در چنین روزی حماسه ای شگرف در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

وی، موضع ملت ایران در نهم دی ماه 88 را قاطعانه و درهم شکننده چهره استکبار جهانی دانست و افزود: آنهایی که در غبار فتنه انگیزی از مسیر انقلاب خارج شدند و با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، همراه و هم صدا شدند به یقین از ملت و آرمان های نظام و شهدا فاصله گرفتند، اما در طوفان دریای خشم انقلابی ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی، در روز 9 دی، غرق شدند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با بیان این که پیوند ملت ایران با رهبری و نظام ولایت فقیه ناگسستنی است، اظهار داشت: دشمن در پی خاموش کردن چراغ غیرت دینی و پاره‌کردن ریسمان محبت بین ملت و ولایت و در نهایت از بین بردن مفاهیم بلند آرمان های اسلامی از جمله عاشورا و مهدویت است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی با نیرنگ درصدد خدشه‌دار‌کردن اصل نظام، یعنی ولایت فقیه هستند که خوشبختانه و به حمد الهی، با تدبیر مقام معظم رهبری فتنه 88 به حماسه تبدیل شد و حضور کم نظیر ملت در نهم دی ‌این حرکت دشمن را به خیالی واهی مبدل ساخت و چشم دشمن را کور کرد.

وی بیان داشت: ولایت فقیه نوری است که در ظلمات عصر غیبت راهنمای انتخاب مسیر درست و سبب درک صحیح از شرایط موجود است که غفلت از آن گمراهی و سبب خروج از مسیر درست می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تاکید بر پاسداشت حماسه عظیم نهم دی ماه از سوی ملت ایران اسلامی، حوادث پس از انتخابات را امتحان الهی برای امت اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: در طول دوران انقلاب حوادث بیشماری برای ملت ما رقم خورده است که ملت بزرگ ایران اسلامی، از آنها سربلند بیرون آمد و یکی از آن امتحانات و حوادث فتنه 88 بود که باز ملت با تدبیر رهبر معظم انقلاب، فتنه را به حماسه تبدیل کرد و به یقین تاریخ حماسه بزرگ نهم دی ماه را هرگز فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حماسه نهم دی پایان عمر فتنه گران داخلی و خارجی بود، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آفریدن آن شکوه تاریخی نشان دادند که همواره مدافع ولی فقیه جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به این که حضور عنصر ولایت فقیه در سه دهه اخیر همواره عامل پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: در فتنه سال 88 نیز روشنگری‌های مقام معظم رهبری سبب خنثی‌شدن همه نقشه‌های دشمنان نظام شد.

حجت الاسلام شکریان، تضعیف جایگاه ولایت فقیه را یکی از آرزوهای دیرینه دشمنان نظام دانست و ادامه داد: در حوادث پس از انتخابات 88 همه تلاش و سرمایه‌گذاری دشمنان برای خدشه‌دار‌کردن این جایگاه بود که با بصیرت و آگاهی ملت ایران با شکست روبه‌رو شد./950/پ202/س
ارسال نظرات