۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۹۳۱
حماسه عاشورایی(14) امام جمعه اروندکنار:

پیام 9 دی حضور مقتدارانه ملت ایران در لحظه های خطر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، حماسه 9 دی را عکس‌العملی کوچک در برابر حرکت منفعلانه فتنه گران دانست و اظهار داشت: حماسه 9دی به دشمنان اسلام آموخت که مردم هیچ گاه از ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دست بر نداشته و ملاک پیروی مردم از اشخاص، ولایی و عاشورایی بودن آنهاست.
پیام 9 دی حضور مقتدارانه ملت ایران در لحظه های خطر است
حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم غیور ایران در هم دی ماه سال 88، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور خود در حماسه عظیم 9 دی به جهانیان ثابت کردند که نسبت به انقلاب و آرمان های نظام و ولایت فقیه حساس بوده و اجازه کوچکترین تعرض و جسارتی از سوی منافقان داخلی و خارجی نظام را نمی دهند.

وی با بیان این که مردم در 9 دی به صراحت اعلام کردند که اگر انقلاب، مذهب و جایگاه ولایت فقیه به خطر افتد از حضور خود در صحنه های مبارزه برای دفاع از انقلاب، ذره ای تعلل نخواهند کرد، یادآور شد: حماسه 9دی یادآور همه خاطرات تلخ برای دشمنان اسلام و نیز یادآور همه خاطرات خوب بصیرت و حماسه عاشورایی مردم غیور ایران بود؛ و همچنین به دشمنان اسلام آموخت که مردم هیچ گاه از ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دست بر نداشته و ملاک پیروی مردم از اشخاص، ولایی و عاشورایی بودن آنهاست.

امام جمعه اروندکنار با بیان این که حماسه 9 دی عکس‌العمل مردم نسبت به اتحاد بیگانگان، منافقان و دنیاطلبان برای تضعیف انقلاب اسلامی بود، بیان داشت:مردم با حضور خود پاسخی دندان‌شکن به این عناصر سه‌گانه دادند.

وی گفت: طلاب و روحانیان باید سطح معلومات و آگاهی های خود نسبت به مسایل سیاسی و فرا منطقه ای را افزایش داده و پس از آن اقدام به تبیین این گونه مسایل برای آحاد و اقشار جامعه کنند.

حجت الاسلام شرفی با بیان این که مردم ایران نسبت به انقلاب خود حساسیت خاصی دارند، تأکید کرد: مردم ایران نسبت به انقلاب خود حساس بوده و هر جا که احساس خطر کنند پاسخ دشمنان را به صورت قاطع خواهند داد. دستاورد عظیم و اصلی 9 بیدار و هوشیار بودن مردم ایران در برهه های گوناگون و بی تفاوت نبودن در قبال مسایل امنیتی کشورشان است./9465/ت303/ص
ارسال نظرات