۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۰۰۹
رییس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور:

براندازی نرم و تضعیف ولایت جزء اهداف جریان فتنه بود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور در تبریز با بیان این‌که نظام سلطه در 18 کشور از طریق ورود به انتخابات، نظام‌های سیاسی را تغییر داده‌اند، گفت: براندازی نرم جزء اهداف جریان فتنه بود.
 حماسه 9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی محمد نائینی، رییس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور، امروز در همایش بزرگداشت نهم دی که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: جریان فتنه با حمایت تمام عیار نظام مسکتبر جهانی به دنبال پیاده کردن مبانی انقلاب های رنگین در کشور بود.

وی با بیان این‌که جریان فتنه حاصل کار مطالعاتی دشمن در طول چند سال بوده است، خاطر‌نشان کرد: مهم‌ترین اشتباه دشمنان در پیاده‌کردن برنامه‌های فتنه انگیز خود، عدم توگه به عمق عشق و ارادت ملت ایران به ولایت بود، که این امر نظام اسلامی را از دیگر نظام های سیاسی جهان جدا می کند.

نایینی با تاکید بر اینکه همه 14 میلیون نفری که به موسوی رای داده بودند به خاطر پیشینه انقلابی وی از او حمایت کردند، افزود: این افراد پس از پی‌بردن به چهره واقعی موسوی با برائت از وی در صف مردم حماسه 9 دی حضور یافته و از ولایت فقیه اعلام حمایت کردند.

وی با بیان این‌که فتنه 88 عرصه‌ای برای وحدت جریان‌های مخالف نظام اسلامی بود، تصریح کرد: دشمنان نظام از تمام گروه‌ها و تشکل‌های معاند اعم از سلطنت‌طلبان، اصلاح طلبان آمریکایی، منافقان و سایر گروه‌ها در قالب بنیاد سوروس اقدام به شبکه‌سازی کرده بود، حتی در این راستا از بی‌بند‌و‌باری‌های اقتصادی دوره‌های مختلف و آلودگی کارگزاران دولت های قبلی استفاده کرد.

رییس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور براندازی نرم نظام و تضعیف جایگاه و نقش ولایت فقیه را از مهم‌ترین اهداف جریان فتنه دانست و افزود: نظام سلطه در 31 کشور جهان به وسیله انقلابات رنگی و در 18 کشور از طریق ورود به انتخابات، نظام‌های سیاسی را تغییر داده که این هدف کلان در ایران با شکست روبه‌رو شد.

وی با بیان این‌که معادلات حاکم در ایران بسیار متفاوت با دیگر اصول سیاسی ثابت در جهان است، افزود: امروز دشمنان متوجه شده اند که دیگر با تهدید، تحریم و تجاوز نظامی نمی توانند با جمهوری اسلامی مقابله کنند و از یک دهه قبل جنگ نرم را علیه باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران پیش گرفته اند.

نائینی با بیان این‌که فتنه 88 هویت اسلامی ملت ایران را نشانه رفته بود، اظهار داشت: اقدامات ضددینی دشمنان در جریان فتنه88 به جایی رسید که از بهائیان، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان گرفته تا خانه آزادی، شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای وابسته علیه نظام علیه باورهای دینی ملت فعالیت کردند.

رییس ستاد بزرگداشت 9 دی کشور در پایان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه هشتم دی مردم تبریز، اظهار داشت: نقش مردم تبریز و آذربایجان در وقوع این حماسه و پیشتازی آنان در حمایت از ولایت فقیه بی‌بدیل بود./935/پ202/س
ارسال نظرات