۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۰۷۰
همزمان با سالروز حماسه 9 دی؛

آذری‌ها بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز حماسه 9 دی 88، مردم آذربایجان غربی با حضور در همایش بزرگ بصیرت، ولایتمداری و عشق به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.
9 دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، امروز مردم آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور با حضور در مصلاها و مساجد استان سالروز حماسه تاریخی 9 دی را گرامی داشتند.

مردم ارومیه نیز با حضور در مصلای امام خمینی‌(ره) این شهر بار دیگر با آرمانهای نظام و رهبر انقلاب تجدید بیعت کرده و ولایتمداری و دینداری خود را نشان دادند.

با وجود این‌که از روزها قبل از صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی زمان برگزاری همایش ساعت 10 امروز در مصلای امام خمینی اعلام شده بود، اما دسته های مردمی قبل از آغاز برنامه در خیابانهای منتهی به مصلا جلوه گر تجمع مردمی بود که هیچ کس انتظارش را نداست.

مردم حماسی و همیشه در صحنه ارومیه با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار هایی انقلابی و عکسهای امام راحل و آیت الله خامنه ای فریاد" علم دار ولایت، حسینیان فدایت"، " خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، " آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز"، " آذری دلاور، فدای خط رهبر" را سرداده بودند.

مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس شعار هایی بود که مردم با فریاد این اشعار خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و خودباختگان سیاسی داخلی اعلام کردند.

شهروندان ارومیه ای با شعار " ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " و " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" آمادگی خود را برای اجرای فرامین رهبری در هر برهه از زمان یادآور شدند.

مصلای امام خمینی (ره) ارومیه امروز پذیرای مردمی عاشورایی بود که سه سال قبل با حضور خودجوش در خیابانهای شهر حماسه بزرگ 9 دی را آفریدند و خط بطلانی بر تفکرات شیطانی دشمنان انقلاب، نظام و ولایت فقیه کشیدند و دینمداری و ولایتمداری خود را ثابت کردند.

حضور اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی بیانگر یکدلی ملتی بود که قلبشان برای این مرز و بوم می تپد./936/پ202/س
ارسال نظرات