۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۶۴۵
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان:

سلاح مقاومت سلاح حق در رویارویی با باطل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان سلاح مقاومت را سلاح حق در رویارویی با باطل دانست و تلاش برخی برای تبدیل کردن لبنان به جبهه ای علیه سوریه را محکوم کرد.
سيد حسين موسوي، نماينده پارلمان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین موسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان، امروز در نشستی سیاسی در بیروت خطاب به آن دسته از گروه های لبنانی که به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود منطقه هستند، گفت: هم منافع ملی و هم مصلحت شخصی همه گروه های لبنانی در دوری کردن از ماجراجویی و در پیش گرفتن رویکردی عاقلانه است.

وی با انتقاد از تلاش برخی برای تبدیل کردن لبنان به جبهه ای علیه ملت سوریه طبق دیکته های جفری فیلتمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه، تصریح کرد: برادران سوری ما نیازمند کسی هستند که بر جراحت آنها مرهم بگذارد نه اینکه بر زخمشان نمک بپاشد.

این نماینده پارلمان لبنان خطاب به کسانی که به خلع سلاح مقاومت اسلامی لبنان در صورت وخیم تر شدن اوضاع سوریه، دل بسته اند، گفت: سلاح مقاومت، سلاح حق در رویارویی با باطل است و بنابر سنت الاهی حق همواره پایدار خواهد ماند و باطل دچار زوال خواهد شد.

وی خواستار توافق بر سر اصول ملی و تقویت همزیستی مسالمت آمیز شد و افزود: تنها با همزیستی مسالمت آمیز همه گروه های لبنانی در کنار یکدیگر است که می توان در برابر خطرات رژیم صهیونیستی که لبنان و سرتاسر منطقه را به تجزیه و ویرانی تهدید می کند، ایستاد.

سید حسن موسوی مقاومت را گزینه اخلاقی، ایمانی و ملی لبنانی ها برای رویارویی با خطر صهیونیستی و تکلیفی مقدس برای حفظ استقلال، آزادی و امنیت لبنان دانست و گفت: امتیاز ویژه مقاومت سلاحش نیست، بلکه مجاهدانی است که با آگاهی، اولویت های خود را تعیین کرده اند و حساسیت مرحله کنونی را درک می کنند و منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح می دهند./981/ب902/گ
ارسال نظرات