۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۲۴۵۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

طرح‌های آمریکایی در منطقه خاورمیانه شکست خورده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: سقوط چهار دیکتاتور در طول یک سال، مشخص کرد که انقلاب‌های اخیر صبغه اسلامی، ضداستکباری و مردمی دارند و طرح‌های آمریکایی در منطقه خاورمیانه شکست خورده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع کارکنان تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در حسینیه ثارالله اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی برای شناخت ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقریب مذاهب و وحدت میان امت اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه با پیروی انقلاب اسلامی، توطئه تفرقه افکنی میان اقوام و مذاهب در داخل کشور تا حدود زیادی شکست خورده بوده است، خاطر نشان کرد: یکی از ارکان اساسی مکاتب توحیدی، دشمن‌شناسی آن مکتب است، مساله ای که عدم توجه بدان موجب غفلت جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) شد.

حجت الاسلام ولایی حفظ فضای غبارآلود فتنه را از دیگر توطئه های استکبار جهانی در آستانه انتخابات مجاس دانست و افزود: در چنین فضایی دشمنان بع راحتی می توانند دوست را دشمن و دشمن را دوست جلوه دهند، همان فضایی که در دوران حکومت سفاک بنی‌امیه در جامعه حاکم شد و فجایعی دردناک بر سر جامعه اسلامی آمد.

وی حضور حداکثری به همراه آگاهی و بصیرت مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را از مهم ترین مؤلفه های پیروزی ایران اسلامی در مقابله با فتنه های داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس وفاداری و میزان اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این که دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند، گفت: استکبار جهانی به کمک امپراطوری رسانه ای غرب درصدد تکرار حوادث تلخ فتنه 88 است، تا اگر حضور حداکثری مردم تحقق یافت، سناریوی آشوب و اغتشاش در شهرها و استان های مختلف به راه افتد.

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این که انتخاب مردم باید آگاهانه و در جهت منافع ملی کشور باشد، افزود: آحاد جامعه بر اساس وظیفه شرعی خود بایستی به رهنمودهای ولی فقیه زمان در انتخاب افراد لایق و شایسته نمایندگی مجلس توجه ویژه داشته باشند.

وی در پایان انقلاب اسلامی ایران را الهام بخش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دانست و اظهار داشت: با سقوط چهار دیکتاتور در طول یک سال، مشخص کرد که انقلاب‌های اخیر صبغه اسلامی، ضداستکباری و مردمی دارند و طرح‌های آمریکایی در منطقه خاورمیانه شکست خورده است./935/پ202/س
ارسال نظرات