۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۴۶۹
بخش نخست/حجت الاسلام والمسلمین بهشتی:

کارنامه نظام سرشار از موفقیت های بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، کارنامه نظام مقدس اسلامی ایران را درخشان و سرشار از موفقیت های فراوان و بی بدیل ذکر کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه باشکوه جمعه تهران، از رسانه های گروهی خواست ابعاد مختلف فرمایشات ایشان را تبیین کنند.
حجت الاسلام و المسلمين احمد بهشتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، شنبه شب در مراسم گرامی داشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر خیر و برکت خاتم الانبیا(ص)، به تبیین مسائل سیاسی و تحولات بین المللی پرداخت.

وی در ادامه با یادآوری فرازهایی از فرمایشات امام علی(ع)، تقوای الهی، نظم و اصلاح ذات البین را سه توصیه مهم آن حضرت دانست و با بیان اینکه تقوا مراتب متعددی دارد، گفت: تقوا غذایی روحی و معنوی است که همه می توانند بر سر این سفره بنشینند و از آن ارتزاق کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه نظم را عامل رشد و شکوفایی انسان دانست و تصریح کرد: والدین و خانواده ها باید سعی کنند فرزندان خود را با نظم تربیت کنند، انبیای الهی، پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) نیز در این گونه مواقع مسؤولانه برخورد می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی، وحدت را یک اصل مهم برای موفقیت نظام مقدس اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر ما اهل صلح و صلاح نباشیم نمی توانیم زیر پرچم ولایت حرکت کنیم.

وی با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری رهبری در خطبه های نماز جمعه باشکوه تهران، خواستار توجه بیش از پیش رسانه های گروهی به تبیین فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای شد و تاکید کرد: رسانه ها باید به بیانات رهبر بزرگوار انقلاب توجه کنند تا مردم سخنان حکیمانه رهبری را بشنوند و از آن درس بگیرند، راه درست را بهتر بشناسند و در این راه با صبر و استقامت حرکت کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری کارنامه نظام مقدس اسلامی ایران را درخشان و سرشار از موفقیت های فراوان ذکر و تصریح کرد: مردم از تهدیدهایی که از این طرف و آن طرف می شود نمی هراسند و کارنامه آنان نیز مؤید این نکته است.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای تخریب فرهنگ جامعه به ویژه جوانان، اشاعه فحشا، بی بندوباری و بدحجابی را از جمله این نقشه ها دانست و خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان هوشیار باشیم و نقشه های آنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی با اشاره به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری راجع به جهاد اقتصادی، پرهیز از ثروت اندوزی، دوری از اشرافی گری، تجمل گرایی و اسراف و تبذیر را از لوازم جهاد اقتصادی دانست و بیان داشت: با جهاد اقتصادی می توان اقتصاد کشور و خانواده را سالم و سرپا نگه داشت.

وی با یادآوری فرازهای دیگری از بیانات مقام معظم رهبری، پیشرفت های علمی نظام مقدس اسلامی را شگفت آور خواند و بیان داشت: امروز غرب می خواهد وانمود کند که جمهوری اسلامی به دنبال دستیابی به بمب اتمی است، در حالی که ما طبق مبانی دینی، به خودمان اجازه استفاده از بمب اتم را نمی دهیم، اما از سویی دیگر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانیم.

رییس دانشگاه قم، تحریم های غرب و استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران را بی تاثیر دانست و تاکید کرد: هرچه آنها تحریم ها را شدیدتر می کنند، ملت ما به استعدادها و توانمندی های خود بیشتر تکیه می نمایند و پیشرفت نظام در عرصه های مختلف مؤید همین نکته است و خوشبختانه ما در بسیاری از عرصه ها با کمک و همت دانشمندان به خودکفایی دست یافته ایم.

وی ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان علمی و سرمایه های کشور را نشانه عجز نظام سلطه از رویارویی با ملت ایران دانست و تاکید کرد: این نقشه ها نیز باعث نخواهد شد که ملت ما در جا بزنند.

رییس دانشگاه قم در بخش دیگری از سخنان خود علت موفقیت های مردم عراق را تبعیت آنان از مرجعیت شیعه و حضرت آیت الله سیستانی ارزیابی کرد و گفت: یک رهبر خوب، یک ملت را سعادتمند می کند و در مقابل رهبر بد یک کشور و جامعه را ذلیل می کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات