۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۹۸۷
آیت‌الله نوری همدانی:

22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، از روز 22 بهمن به عنوان طلیعه انقلاب اسلامی و بیداری محرومان و مستضعفان جهان و روز پیروزی حق بر باطل و چیره شدن نور بر ظلمت یاد کرد.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر مقدس قم حضور یافت.

وی در حاشیه راهپیمایی در گفت ‌وگو با خبرنگاران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی22 بهمن را ستود و از این روز به عنوان روز پیروزی حق بر باطل، و غلبه نور بر ظلمت و روز نجات مستضعفان یاد کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه 22 بهمن روز سقوط رژیم سلطنتی، افول آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان این دو رژیم است، گفت: 22 بهمن روز سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی و روزی است که زمینه ترقی و عظمت و پیشرفت اسلام و مردم ایران در برابر قدرت های استکباری و استعماری شکل گرفت.

این مرجع تقلید ادامه داد: روز 22 بهمن ماه در تاریخ ملت ایران جایگاه ویژه ای دارد، این روز طلیعه بیداری محرومان و مظلومان جهان به شمار می آید و خوشبختانه امروز ملت های مختلف جهان با تاسی از ملت ما بپا خاسته اند.

حضرت آیت ‌الله نوری همدانی سقوط مستکبران و کفار را وعده الهی و حتمی دانست و بیان داشت: 22 بهمن روز عملی شدن آرمان های انقلاب، امام و رهبری است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات