۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۰۵۹
استاد حوزه و دانشگاه:

سلامت مجلس نهم، استکبار را در توطئه های آینده ناکام می گذارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه تبریز گفت: استکبار جهانی، همگرایی مجلس نهم با سیاست های استعمارگرایانه خود را مقدمه تغییر نظام سیاسی ایران در انتخابات سال 92 ارزیابی می کند.
ميكائيل جمال پور، رييس سازمان بسيج اساتيد دانشگاه هاي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، میکائیل جمال پور، استاد حوزه و دانشگاه تبریز، امروز در جمع تعدادی از خانواده های شهدای تبریز اظهار داشت: ولایت فقیه به عنوان قطب نمای حرکت کشتی انقلاب اسلامی همواره مسیر تعالی و پیشرفت کشور را رهنمون بوده است.

وی با تشریح تفاوت های اساسی وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بی لیاقتی و خودفروختگی شاهان به قدری به زیان کشور تمام شد که شاهد تکه تکه شدن برخی از مناطق شمالی و جنوبی بودیم، قراردادهای ننگین گلستان و ترکمنچای و حتی جدایی جزیره بحرین از کشور حاصل بی کفایتی شاهان بوده است.

جمال پور با بیان این که نظام ستمشاهی، مجلسی بی کفایت و دست نشانده نیز داشته است، تصریح کرد: اگر در آن دوران خفقان و ذلت بار شاهد حضور افرادی چون سیدحسن تقی زاده در مجلس بودیم، نباید تعجب می کردیم چراکه چنان حکومتی بایستی چنین مجلسی را داشته باشد که البته همه عامل عقب ماندگی کشور بودند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر مردم در شرایط حساس فعلی حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات نداشته باشند، افرادی همچون تقی زاده ها عنوان نمایندگی مردم تبریز در مجلس را خواند داشت که به صورت علنی در مجلس بیان می کنند که تنها راه پیشرفت ایران وابستگی به انگلیس است.

وی با اشاره به بخش هایی از سخرانی های شهید مطهری گفت: اگر آن استاد شهید تاکید می کردند مردم باید شمرها و یزیدیان زمان خود را بشناسند، امروز نیز باید تقی زاده های زمان خود را بشناسیم تا خاطرات تلخ مجلس ششم تکرار نشود.

جمال پور با تشریح توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در ایران افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، همگرایی مجلس نهم با سیاست های استعمارگرایانه خود را مقدمه تغییر نظام سیاسی ایران در انتخابات سال 92 ارزیابی می کنند از این رو به دنبال اجرای توطئه های مختلف در آستان انتخابات اسفند ماه است.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با تاکید بر این که حضور گسترده و حماسی در انتخابات مجلس اولین و مهم ترین اولویت نظام در شرایط فعالی است، خاطرنشان کرد: اگر این حضور پرشور با انتخاب همسو با شاخص های ولایی همراه بود، قطعا شاهد فعالیت مجلسی دلسوز، مردمی و استکبارستیز خواهیم بود./935/پ202/س
ارسال نظرات