۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۶۴۹

حزب الله لبنان اهانت نیروهای آمریکایی به قرآن را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان اقدام موهن نیروهای آمریکایی نسبت به قرآن مجید را محکوم کرد و امت اسلامی را به موضع گیری آشکار علیه این تجاوزگری های بی شرمانه فراخواند.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته با صدور بیانیه ای، اقدام موهن نیروهای آمریکایی در خصوص سوزاندن قرآن مجید در افغانستان را محکوم کرد و این جنایت جدید نیروهای اشغالگر خارجی در پایگاه هوایی بگرام در افغانستان را نشانگر پافشاری آمریکا و صهیونیست ها در پایمال کردن مقدسات و احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان دانست.

این بیانیه با اشاره به همزمانی این اقدام موهن نیروهای آمریکایی نسبت به کتاب مسلمانان و عقیده آنها و افزایش تجاوزگری ها و هتک حرمت های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین اشغالی، افزود: این امر نشانگر رویکرد سازمان یافته ای برای اهانت به مقدسات در سرتاسر منطقه است.

حزب الله لبنان این اقدامات خصمانه علیه هرگونه اصول و دین و اخلاقی را محکوم کرد و از مسلمانان و غیرتمندان امت اسلامی خواست تا با موضع گیری آشکار در برابر این تجاوزگری های بی شرمانه، جلوی هرگونه اهانتی به مقدسات دینی اسلامی و مسیحی را بگیرند./981/ب902/گ
ارسال نظرات