۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۷۶۵
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان:

سرزمینی که آزادی را مدیون خون شهداست جولانگاه صهیونیست ها نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس لبنان تجاوزگری های پیوسته صهیونیستی علیه لبنان را گواهی بر درستی راه مقاومت دانست و تاکید کرد که لبنان جولانگاه اشغالگران صهیونیستی نخواهد بود.
حسن فضل الله، نماينده مجلس لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن فضل الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت مجلس لبنان، روز گذشته با اشاره به نقض اخیر حاکمیت لبنان از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: تجاوز صهیونیستها به منطقه عیترون در جنوب لبنان گواه این واقعیت است که لبنان همواره در معرض تهدید رژیم صهیونیستی قرار دارد و حریم زمینی، دریایی و هوایی آن نقض می شود.

وی با انتقاد از بی توجهی سازمان ملل متحد به سیاست های خصمانه این رژیم اشغالگر، گفت: سازمان ملل متحد فقط تماشاگر تجاوزات صهیونیستی به لبنان است و حداقل موضع منصفانه ای اتخاذ نمی کند و به صورت عمدی سعی در کم رنگ جلوه دادن یا توجیه آن می کند به ویژه اینکه گزارش های دبیر کل سازمان ملل همواره جانب رژیم صهیونیستی را گرفته است.

این نماینده مجلس لبنان با اعلام مخالفت خود با این تجاوزگری ها، هرگونه تلاشی برای کمرنگ جلوه دادن آن را محکوم کرد و گفت: سرزمینی که با خون شهیدان آزاد شده است، هرگز جولانگاه اشغالگران و تجاوزکاران صهیونیستی نخواهد بود.

وی این تجاوزگری های صهیونیستی را نشانگر درستی راه مقاومت دانست و افزود: صهیونیست ها نشان دادن که عزم راسخ مقاومت در حضور و آمادگی همیشگی، شایسته و به جا است و لبنان هرگز نمی تواند از نیروی ذاتی خود یعنی سه گانه ارتش، ملت و مقاومت بی نیاز باشد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی علاوه بر نقض حریم هوایی لبنان در منطقه الباط در عیترون، حاکمیت زمینی لبنان را نیز نقش کرده است./981/ب902/گ
ارسال نظرات