۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۰۶۶
نامزد اصولگرای زنجان:

مردم پرشورتر از دوره‌های گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده دوران دفاع مقدس و نامزد جبهه متحد اصولگرایی در زنجان گفت: بر خلاف تبلیغات دشمنان مردم پرشورتر از دوره‌های گذشته در انتخابات 12 اسفند شرکت می‌کنند.
اصولگرايان
محمد اسماعیلی، فرمانده دوران دفاع مقدس و نامزد جبهه متحد اصولگرایی در زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: این روزها مردم با شور و نشاط مضاعفی پیگیر مسائل و اخبار انتخابات هستند که نشان از ارتقای شعور سیاسی ملت دارد.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، از این رو بر خلاف تبلیغات سوء گسترده رسانه های غربی، با حضوری پرشور در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهند زد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی برای هر فرد محسوب می‌شود، اضافه کرد: باید دانست که همواره مشارکت گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب در 33 سال گذشته توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده است.

اسماعیلی حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان و در مقابل موجب پیشرفت و توسعه کشور دانست و تصریح کرد: مردم به اهمیت انتخابات واقف هستند و حضور آگاهانه و بابصیرت در این صحنه مهم سیاسی را یک وظیفه ملی و شرعی برای خود محسوب می‌کنند.

نامزد جبهه متحد اصولگرایی در زنجان با تاکید بر این که حضور گسترده در انتخابات نشان از پایبندی مردم به آرمان های نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب است، گفت: همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بودیم،12 اسفند تجلی ولایت مداری ملت ایران خواهد بود،

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اضافه کرد: مردم هزینه‌های بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌اند و به هیچ وجه راضی به از دست دادن این هزینه‌ها نیستند، از این رو با حضور باشکوه خود برنامه‌ریزی‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات