۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۲۶۲
مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی:

انتخابات سالم زمینه ساز نشاط سیاسی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت:برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش های سیاسی و فکری زمینه را برای بروز شور و نشاط سیاسی در جامعه فراهم می‌کند.
انتخابات
حجت الاسلام محمد‌رضا غنی زاده، مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شرط حضور و بقا در فعالیت‌ها و جریان‌های سیاسی وجود التزام و اعتقاد عملی به ارزش‌ها و باورهای دینی است، تصریح کرد: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حرکت بر مدار حقیقت مطلق در راستای ولایت‌مداری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی دست‌یابی به منافع مادی و شخصی با نادیده‌گرفتن حقوق و منافع دیگران را نقض آشکار معیارهای اخلاقی عنوان و یکی از مناسب‌ترین راه برای تعیین افراد اصلح برای حضور در خانه ملت را بازیابی پیشینه فکری و عملی نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد.

این مسوول معتقد است که استفاده ابزاری از مشکلات فعلی جامعه در تبلیغات نمی تواند اهرم کارامدی برای کسب رای بیشتر باشد چون مشکلاتی همچون دریاچه ارومیه بدون کار کارشناسی شده و حمایت و عزم همه مسؤولان استانی و کشور به تنهایی قابل حل نیست.

حجت الاسلام غنی زاده با اشاره به برکات حضور ملی در عرصه انتخابات اظهار داشت: یکی از این برکات در عرصه داخلی همبستگی و اتحاد ملت برای تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است، در عرصه بین المللی نیز هر رای نه تنها نشانه پاسداری از آرمانهای انقلاب، بلکه لبیک مجدد مردم آزادیخواه ایران اسلامی به آرمانهای نهضت اسلامی در جهان است.

*انتخابات نشانی پویایی گفتمان سیاسی در جامعه دینی است

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان‌غربی، برگزاری انتخابات را نشانه پویایی گفتمان سیاسی در جامعه دینی دانست و اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در این صحنه بنا به فتوای مقام معظم رهبری و بزرگان مراجع تقلید جدای از اینکه یک تکلیف شرعی و دینی است، توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان اسلام را در منزوی کردن دیپلماسی ایران اسلامی در جهان را نقش برآب می کند.

حجت الاسلام غنی زاده، در پایان اتصال نامزدهای انتخاباتی به کانون‌های قدرت و ثروت را آسیب جدی خدمت‌گذاری به ملت دانست و بیان داشت: نماینده وابسته به قطب‌های قدرت و ثروت در جامعه نمی‌تواند حافظ و پاسدار منافع ملی اقشار مختلف مردم در خانه ملت باشد./936/ت302/ص
ارسال نظرات