۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۴۰۱
آیت الله شبستری:

دشمنان به دنبال تکرار سناریوی 88 در ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: در شرایط کنونی اگر در دورترین نقاط کشور از بینی کسی خون آید، رسانه های مغرض غربی آن را به انتخابات ایران ربط خواهند داد.
آيت الله شبستري   امام جمعه تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله شبستری در جمع اعضای شورای استانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه اظهار داشت: رژیم های استکباری جهان با حمایت از سرویس های اطلاعاتی و شبکه های ماهواره ای دست به دست هم داده اند تا ریشه حرکت بیداری اسلامی در ایران را بخشکانند.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده ای علیه انتخابات مجلس و حضور کمرنگ مردم از ماه ها قبل آغاز شده است، خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که علنا دشمنان اعلام می کنند مردم در روز 12 اسفند در خانه ها بمانند، به این دلیل است که نظام اسلامی ایران را در منافات با منافع خود در منطقه می بینند.

آیت الله شبستری یا اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تکرار سناریوی 88 در سراسر ایران هستند، تصریح کرد: در چنین شرایطی اگر در دورترین نقاط کشور نیز از بینی کسی خون آید، رسانه های مغرض غربی به انتخابات ایران ربط داده و با بزرگنمایی نسبت به امنیتی کردن فضای انتخابات تلاش خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت و حساسیت مسؤولیت نمایندگان مجلس اظهار داشت: 29 اصل قانون اساسی مربوط به مجلس و 5 اصل در رابطه با شورای نگهبان است که نشان از دقت و حساسیت فقها در تنظیم قانون اساسی دارد.

وی برگزاری 31 انتخابات در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را افتخاری برای ملت ایران و اثبات تئوری مردم سالاری امام راحل دانست و گفت: تصویب و نظارت بر اجرای قوانین دو مسؤولیت مهم نمایندگان و مجلس است، اما هنوز که هنوز است تعدادی از قوانین گذشته نیازمند بازنگری هستند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابت آزاد و سالم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شده است، گفت: باید قدرشناس نعمت ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باشیم، چراکه این ملت هر کجا که احساس کرده با لبیک به ندای رهبری و حضور در صحنه حماسه ای بزرگ خلق کرده است./935/پ203/ع

ارسال نظرات