۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۵۳۰
امام جمعه اندیمشک:

حضور مردم در انتخابات برای دشمنان کوبنده بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک حضور مردم در انتخابات را برای دشمنان کوبنده دانست و اظهار داشت: مردم غیور ایران با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و قلب رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.
انتخابات در اهواز
حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور پرشور مردم نشان دهنده پایبندی آنان به آرمان های نظام اسلامی است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با شدت در تلاش بودند تا مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کنند؛ اما این مردم غیور ایران با لبیک به ندای قدسی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری دسیسه های دشمنان را از بین برده و درس عبرتی به آنها دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، حضور حداکثری مردم اندیمشک پای صندوق های رأی را برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر دانست و گفت:‌ این حضور پر شور مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان و شرمندگی فتنه‌گران شد.

وی به قسمی از وصیت نامه عبادی سیاسی امام خمینی(ره)‌ اشاره کرد و بیان داشت:امام خمینی(ره)‌ در سخنان خود بیان کرده اند که (وصیت من به ملت شریف این است که در تمام انتخاب‌ها در صحنه باشند) و جهانیان امروز این مسإله را به روشی مشاهد کردند که چگونه مردم ولایتمدار ایران به ندای قدسی امام لبیک گفته و در این عرصه با شکوه شرکت کردند.

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: ملت برای پیروزی انقلاب و برقراری نظام جمهوری اسلامی خون‌های زیادی را تقدیم کرده است و اکنون که خون شهدا به ثمر نشسته هرگز از آرمان‌های خود گامی به عقب نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام خدامی اولویت اصلی در انتخابات را شور انتخاباتی و سلامت آن دانست و گفت: ترکیب مجلس و نمایندگان در اهمیت بعدی قرار دارد که خوشبختانه شور و سلامت آن تا کنون تحقق یافته و برای ترکیب آن باید منتظر اعلام آراء باشیم.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: خوشبختانه مردم ایران اسلامی به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حضور آن‌ها در این انتخابات نشان داد که آن‌ها از شعور سیاسی کافی برخوردارند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات