۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۶۴۲

نتایج قطعی انتخابات تبریز عصر امروز اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هیچ گونه اعلام رسمی از نتایج انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام نشده است.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حسن روستایی، جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: هرگونه انتشار خبر نتایج شمارش آرا در سایت های خبری و خبرگزاری ها نسبت به نتایج حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر خلاف واقع است.

وی با بیان این که هیچ گونه اعلام رسمی از نتایج انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام نشده است، خاطر نشان کرد: نتایج قطعی انتخابات تبریز عصر امروز از سوی ستاد انتخابات استان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

روستایی ادامه داد: نتایج بعد از شمارش و تجمیع در حوزه های انتخابیه استان به ستاد مرکزی انتخابات مستقر در وزارت کشور ارسال و نتایج رسمی از طریق این ستاد اعلام خواهد شد.

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خواستار شکیبایی نامزدهای انتخاباتی و هواداران تا اعلام نتایج قطعی حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر شد و گفت: اخباری که در خصوص نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه از سوی برخی سایت ها منتشر می شود، خلاف بوده، چراکه تا پایان شمارش آخرین رای احتمال جا به جایی نامزدها وجود دارد.

گفتنی است، مردم حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر شش نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند./935/پ202/س
ارسال نظرات