۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۷۷۳
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل عنوان کرد؛

انتخاب آگاهانه؛ حاصل حضور میلیونی مردم ایران

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل گفت: حضور حماسی ملت در انتخابات ادامه حماسه 22 بهمن و تجلی ولایت مداری آحاد جامعه بود.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه های علمیه استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل با تقدیر از حضور در صحنه ملت ایران در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: حضور شگفت‌انگیز ملت در نهمین دوره انتخابات مجلس همراه با آگاهی و بصیرت بود، چنان که بیشتر منتخبان ملت مورد وثوق همگان هستند.

وی با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران پشتوانه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: حضور حماسی ملت در انتخابات ادامه حماسه 22 بهمن و تجلی ولایت مداری آحاد جامعه بود، در حقیقت مردم به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفتند.

حجت الاسلام نوروزی نتایج رای گیری را حاکی از کوتاه نیامدن مردم ایران در تبعیت از فرامین رهبری اعلام کرد و گفت: مردم استان اردبیل پیرو سخنان نماینده ولی فقیه در استان رغبتی به عناصر وابسته به قدرت و ثروت نشان نداده و نخواهند داد.

وی نتایج حماسه 12 اسفند را بسیار عالی و ممتاز ارزیابی کرد و با بیان این که ملت به توصیه های رهبر معظم انقلاب نمایندگانی شایسته راهی بهارستان کردند، افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس نشان داد که دیگر دوران موفقیت نامزدهای انتخاباتی با تکیه بر کانون های قدرت و ثروت به پایان رسیده است.

مدیر استانی حوزه های علمیه استان اردبیل با اشاره به بازتاب حضور ملت در انتخابات 12 اسفند در رسانه های خارجی تصریح کرد: رسانه های وابسته به آمریکا، انگلیس و حتی رژیم غاصب صهیونیستی معترف به حماسه مردم ایران بودند و خود شکست اندیشه های لیبرالی غرب را شاهد بودند.

دبیر جبهه متحد و پایداری اصولگرایان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی دو تن از نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان اظهار داشت: این بهترین نتیجه برای حضور گسترده مردم بود و عزتی که مردم ما در 12 اسفند به دست آورند و به برخی‌ها آموختند می‌توان به صلاحیت رای داد نه به پول و اشرافیت.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: شش نفر نامزد در کل استان اردبیل مورد حمایت جبهه متحد و پایداری اصولگرایان استان اردبیل بود که اولین نامزد مورد حمایت با بیش از 103 هزار رآی قاطعانه راهی مجلس شد و یکی دیگر از کاندیداهای مورد حمایت نیز به دور دوم انتخابات راه یافته است./935/ت302/س
ارسال نظرات