۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۴۸

مهلت ارسال آثار به جشنواره «رسانه و حضور» تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه و حضور تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 1391 خبر داد.
جشنواره حضور و رسانه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد دادی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه و حضور تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 1391 خبر داد و اظهار داشت: با توجه به دو مرحله ای شدن انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی و همچنین استقبال مطبوعات، مهلت ارسال آثار به جشنواره یاد شده تمدید شد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دهنده اقتدار و بصیرت بالای مردم بود و در این میان مطبوعات و رسانه ها با رعایت اخلاق حرفه ای می توانند رسالت خود را به انجام رسانده و نقش تاثیرگذاری در بصیرت افزایی جامعه ایفا نمایند.

دادی خاطرنشان کرد: مطبوعات باید حضور مردم در انتخابات و حرکت حماسی آنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به نحو شایسته به تصویر بکشند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین ایجاد رقابت سالم بین مطبوعات محلی و خبرگزاری ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش شامل رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها و تارنماهای اینترنتی در رشته های مصاحبه، تیتر، گزارش، ‌سرمقاله، یادداشت و عکس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موضوع بخش ویژه این جشنواره را جهاد اقتصادی اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه آبرسان، جنب کلانترکوچه، ‌خانه فرهنگی تبریز، ‌اداره مطبوعات و تبلیغات ارسال نمایند.

گفتنی است، شرکت کنندگان می توانند برای دریافت فراخوان جشنواره یاده شده به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه کنند./935/د101/س
ارسال نظرات