۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۷۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر:

استقلال ایران در عرصه اقتصادی مرگ دشمن را رقم می‌زند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان اظهار داشت: ایران توانایی مقابله با دشمن را از طریق افزایش تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی دارد که در این باره باید برنامه‌ریزی مهم و مستمری شود.
سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني
حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: همه مردم و تصمیم‌گیران دولت باید این نامگذاری و تأکید بر خرید کالاهای ایرانی را جدی گرفته و برای حمایت از تولیدات داخلی عزم خود را جزم کنند.

وی تصریح کرد: ملت غیور نظام اسلامی با خرید کالاهای ایرانی و دولت با تلاش در راستای رونق بخشیدن به کیفیت تولیدات داخلی باید به این شعار جامه عمل بپوشانند.

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت اجرایی شدن این شعار برای سال 91 بیان داشت: باید تلاش کنیم تا از تولیدات داخلی استفاده و از تولید کنندگان نیز حمایت کنیم که در این صورت شاهد پایدار بودن اقتصاد در ایران باشیم.

این مقام مسؤول با اشاره به این که این نامگذاری به نوعی مقابله با تحریم‌های کشورهای غربی است، اذعان داشت: ایران توانایی مقابله با دشمن را از طریق افزایش تولید و حمایت از تولیدکننده داخلی دارد که در این باره باید برنامه‌ریزی مهم و مستمری شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر این که همه باید در راستای اجرای این نامگذاری تلاش کنند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با این نامگذاری برای ملت و دولت چراغ موفقیت در سال91 را روشن کرد و همه باید گرد این چراغ جمع شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تأکید کرد: باید کوشیم تا با اجرای این شعار در راستای توانمندی ایران اسلامی گام برداریم؛ چرا که استقلال ایران در عرصه تولیدات مرگ دشمن را رقم می‌زند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی سبب خارج شدن اقتصاد ما از حالت تک بعدی می شود که این مسأله کمک شایانی به پیشرفت اقتصاد نظام اسلامی می کند.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: به طور قطع در شرایطی که شرق و غرب برای ضربه زدن به ایران اسلامی متحد شده‌اند،‌ حمایت از تولید ملی و تلاش با سرمایه و کار ایرانی تنها راه مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمنان خواهد بود./9465/ت302/س
ارسال نظرات