۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۸۸۳

پایگاه اطلاع رسانی کنگره آیت الله سیدعلی آقا قاضی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی نخستین کنگره بزرگداشت فقیه متأله و عارف بالله حضرت آیت الله حاج سیدعلی آقا قاضی(ره) فعالیت خود را آغاز کرد.
آيت الله سيدعلي قاضي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پایگاه اطلاع رسانی کنگره بزرگداشت فقیه متاله و عارف بالله حضرت آیت الله حاج سیدعلی آقا قاضی(ره) به همت دبیرخانه کنگره بارگذاری و آماده استفاده مخاطبان فضای مجازی است.

این پایگاه جامع شامل عناوین اصلی و فرعی متعددی در راستای تبیین شخصیت عارف بالله حضرت آیت الله قاضی طباطبایی و همچنین فعالیت های دبیرخانه کنگره آن عالم وارسته است.

زندگی نامه و شاگردان، گزارش تصویری ، کمیته علمی، چکیده مقالات، آثار و منابع، اسناد، مصاحبه ها از جمله لینک های این پایگاه اینترنتی است که مخاطبان می توانند با مراجعه به آدرس www.seiedalighazi.ir از آن بهره مند شوند.

یکی از امکانات این سایت، معرفی آثار مرحوم سید علی آقا قاضی و دیگر آثاری که درباره شخصیت آن عارف وارسته و فقیه متاله به رشته تحریر درآمده، است، افزون بر این بر اینکه فعالیت دبیرخانه کنگره نیز به صورت مکتوب و تصویری در این پایگاه اطلاع رسانی موجود می باشد.

تصاویری از وادی السلام و مرقد مطهر حضرت آیت الله حاج سیدعلی آقا قاضی و دیدارهای کمیته علمی کنگره با مراجع عظام، علما، فرزندان، نوادگان و دیگر محققان حوزوی و دانشگاهی از دیگر بخش های این سایت است.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های دبیرخانه کنگره می توانند به آدرس تبریز خیابان جمهوری اسلامی، پشت مسجد آیت الله انگجی، انتهای بن بست فتوره چی، پلاک 14 صندوق پستی: 4145 - 51385 مراجعه و یا با شماره 5237002 - 0411 و پیامک 300073192 تماس داشته باشند.

کنگره بزرگداشت فقیه متاله، حضرت آیت الله حاج سید علی آقا قاضی قدس سره طی روزهای 17 و 18 آبان ماه 1391 همزمان با یکصد و چهل و هشتمین سال ولادت آن عارف بالله در تبریز برگزار خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات