۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۸۴۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

بصیرت مردم ایران سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت سی ساله ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی شد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع رؤسای تبلیغات اسلامی استان در رشت، با اشاره به این‎که خط مشی و سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درحوزه های مختلف فرهنگی ترسیم شده و براساس نیاز های منطقه اجرا می شود گفت: تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه دینی و فرهنگی یکی از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم خاطرنشان کرد: امروز بحث تسلط بر فرهنگ ها مهم تر از مباحث جفرافیایی است و فرهنگ هر کشوری ستون فقرات آن جامعه محسوب می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر این که دینداری باید با بصیرت همراه باشد گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مردم باید برای تشخیص حق از باطل شاخص داشته باشند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور نابودی نظام اسلامی گفت: دشمنان پس از شکست های متعدد در عرصه های سخت افزاری امروز به جنگ نرم افزاری روی آورده اند.

دشمنان به دنبال تضعیف اعتقادات دینی جوانان هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان نسل جوان جامعه را هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: دشمن با راه اندازی جنگ نرم و ترفند های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی جوانان است.

وی بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح برای مقابله با توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: بصیرت سی ساله ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه های مختلف دشمنان علیه ایران اسلامی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز وظیفه متولیان دینی و فرهنگی جامعه به منظور مقابله با توطئه های نرم دشمنان سنگین تر از گذشته است، گفت: افراد توانمند و اثر گذار در جبهه فرهنگی اسلام باید با تدبیر و راهکارهای لازم در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام یاری تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که دشمن با چه حربه هایی قصد تخریب نظام و نا امید کردن آنان از این نظام را دارند تا در مقابل فشارها و زورگویی های آنان تسلیم نشوند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور افزود: این انتخابات دشمن را بیشتر عصبانی کرد زیرا پی به قدرت ولایت فقیه و اطاعت بی چون و چرای مردم از ولی فقیه بردند.

اندیشه های امام راحل دنیا را متحول کرده است

حجت الاسلام یاری به بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت و با بیان این که امام خمینی(ره) نعمت بزرگ الهی بود که به برکت و جود وی، خداوند انقلاب اسلامی را به ما ارزانی داشت، گفت: امام راحل شاخص و محور این نظام است و باید همواره به عنوان یک معیار و ارزش برای حفظ این نظام باقی بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: تجلیل و زنده نگه داشتن امام (ره) یعنی زنده نگه داشتن همه ارزش های انقلاب، از این رو برهمه ما فرض است که در این راستا تلاش کنیم.

وی، گفتمان امام راحل را گفتمانی جهانی دانست و با بیان این که امروز اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همه دنیا متحول کرده است، ادامه داد: تلاش غرب برای جلوگیری از انتشار اندیشه های امام راحل در دنیا بی فایده بوده است.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این‎که سخنان و اندیشه های امام خمینی (ره) در قلوب ملت های دنیا جای گرفته است، خاطرنشان کرد: پیوند ملت های آزاده دنیا با اندیشه ها و افکار متعالی امام راحل هر روز مستحکم تر می شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات