۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۸۴۳
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمنان درصدد راه‌اندازی اختلافات قومیتی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز دشمنان از جنگ نظامی مایوس شده و به دنبال هجمه های فرهنگی و راه اندازی اختلافات قومیتی و مذهبی هستند.
حجت الاسلام آل هاشم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در دیدار با کارکنان تیپ چهل ارتش سراب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از سال‌ها قبل نسبت به جنگ نرم و فرهنگی دشمنان هشدارهای لازم را ارائه کرده‌اند.
وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در مقابله با جنگ روانی دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان با تهدید و تحریم‌های اقتصادی درصدد فشار روانی به ملت ایران هستند، در حقیقت امروز دشمنان از جنگ نظامی مایوس شده‌اند و به دنبال هجمه های فرهنگی و راه اندازی اختلافات قومیتی و مذهبی هستند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: اگر دشمنان قادر به حمله نظامی به کشورمان بودند، هیچ شکی وجود ندارد لحظه‌ای را تلف نمی کردند، اما حقیقت آن‌ است که دشمنان توان رویارویی با قدرت ایمان، اراده و فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی مردم ایران را ندارند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران شبهه‌افکنی، شایعه‌سازی، ترویج بی‌بندو‌باری، قبح‌زدایی از منکرات، کم‌رنگی عفت و حجاب در عرصه‌های اجتماعی و همچنین رواج تزویر و ریا را از جمله توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی دانست و گفت: ترویج فرهنگ بدحجابی و خدشه دار کردن عفت عمومی هدایت شده از سوی غرب است.
وی بدحجابی را از جمله تهدیدات دشمنان در قالب ناتوی فرهنگی دانست و گفت: امروز دشمن با استفاده از شبکه ها و برنامه های مبتذل ماهواره ای و ترویج فرهنگ بی بند و باری فرهنگ غنی اسلام و جوانان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است.
حجت الاسلام آل هاشم خواستار توجه ویژه خانواده‌ها در تربیت دینی فرزندان شد و تصریح کرد: دشمن برای انحراف در اعتقادات نسل آینده‌ساز نظام برنامه‌های متعددی پیش‌بینی کرده است، گسترش ارزش‌ها و آموزه های دینی میان خانواده های کارکنان ارتش از اهمیت مضاعفی برخوردار است.
وی در پایان با تاکید بر این‌که تنها راه عبور از فتنه ها، تبعیت محض از ولایت فقیه است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، اخلاق دینی، تقوا، ایثار، ساده‌ز‌یستی و پرهیز از تجمل گرایی لازمه زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است./935/پ303/ب

 

 

ارسال نظرات