۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۹۱۴

«احکام اسلامی» از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ احکام ویژه ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «احکام اسلامی» برای مخاطبان انگلیسی زبان از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با فرارسیدن ماه مبارک و پر فیض رمضان، دوباره ابواب بهشت را گشودند و دریغا اگر با بال بصیرت به اوج رحمت و رهایی نرویم و از این فرصت فرید فیض، بهره‌مند نشویم. اما از مهم‌ترین مسائل پیش آمده در این روزها ایجاد سوالاتی در مورد احکام روزه و ماه مبارک رمضان است. بدین مناسبت کانال ندای اسلام رادیو معارف اقدام به تهیه ویژه برنامه‌ای با عنوان «احکام اسلامی Islamic Laws » نموده است که در آن به تبیین احکام ویژه ماه مبارک رمضان برای مسلمانان انگلیسی زبان داخل و خارج از کشور پرداخته می‌شود.

در این ویژه برنامه احکام ویژه ماه مبارک رمضان همچون احکام روزه، موارد ابطال روزه، کفاره روزه و ... بر اساس فتاوای حضرت آیت الله سیستانی و مقام معظم رهبری توسط کارشناس فقهی برنامه حجت الاسلام سوداگر بیان می‌شود. همچنین به سوالات مطرح شده توسط شنوندگان انگلیسی زبان پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، ویژه برنامه «احکام اسلامی» کاری از کانال ندای اسلام، به تهیه کنندگی و سردبیری عبدالمهدی توکل و گویندگی نوید چاروسه در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 9:30 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان روزه‌دار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات