۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۳۳۱

بانوان مبلغه به مناطق محروم اهواز اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان، از برگزاری آزمون ثبت نام مبلغان خواهر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با هدف ثبت نام و به کارگیری خواهران مبلّغ در زمینه تبلیغ خبر داد.
بانوان مبلغه

 

حجت الاسلام سیاحی، مسؤول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری آزمون ثبت نام مبلغان خواهر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با هدف ثبت نام و به کارگیری خواهران مبلّغ در زمینه تبلیغ خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: این آزمون هفته گذشته در محل کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) ساعت 10 صبح با شرکت خواهران فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام سیاحی با اشاره به مواد امتحانی این آزمون اظهار داشت: قانون اساسی، وصیت نامه سیاسی امام خمینی(ره)، تفسیر نمونه، احکام بانوان از مهم ترین مواد این آزمون به حساب می آیند.

مسؤول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: قبول شدگان در آزمون پس از انجام مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز، به مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز اعزام می شوند.

حجت الاسلام سیاحی یکی از مهمترین اهداف اعزام مبلغان خواهر به مناطق محروم را مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و اظهار داشت: هدف از این اعزام به مناطق محروم انتقال مفاهیم دینی و رفع شبهات این مناطق است.

مسؤول اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امید است اعزام مبلغان خواهر به مناطق محروم رویکرد مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد./9461/ت303/ب

ارسال نظرات