۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۸۶۱

ویژه برنامه شب‌های قدر در حوزه علمیه صادقیه تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و معرفتی شب‌های قدر در حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز برگزار خواهد شد.
مراسم احياي شب قدر در بهشت زهرا تهران

 

حوریه ملکی، مسؤول پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه صادقیه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه فرهنگی، مذهبی و معرفتی شب‌های قدر با حضور طلاب و اساتید و همچنین مشارکت معاونت فرهنگی این مرکز علوم دینی برگزار خواهد شد.

 وی با بیان این‌که برنامه‌ها در سه شب قدر از موقع اذان مغرب آغاز و با قرائت دعای عهد پس از نماز صبح اتمام خواهند یافت، خاطرنشان کرد: حجج اسلام عباس زاده، مطهرنژاد، لطفی، امیری، ساعی‌نیا، شاهی، ملک زاده و خانم سطانی در این سه روز برنامه احیای لیالی قدر را اجرا خواهند کرد.

 ملکی ادامه داد: نماز جماعت، افطار و سحری مشترک طلاب و اساتید، تلاوت قرآن، سخنرانی مذهبی، مناجات حضرت امیر در مسجد کوفه، دعای جوشن کبیر، ختم قرآن، مراسم بک یا الله و قرائت دعای عهد پس از نماز جماعت صبح از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این سه شب خواهد بود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز تولیدات فرهنگی متنوعی در زمینه عفاف و حجاب در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه داشته است، اظهار داشت:مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تولیدات فرهنگی متنوعی عرضه کرده است.

 ملکی افزود: کتابچه هایی در حوزه حجاب و عفاف در دو جلد با محتوای احادیث و احکام حجاب با جلد رنگی آماده شده و علاوه بر این بر اساس این دو کتابچه، مسابقه ای نیز طرح شده که هر روز به ده نفر از برندگان در این غرفه جوایزی اهدا می شود، همچنین مستند خون بهای شهیدان تولید این مرکز علوم دینی نیز برای عموم علاقه‌مندان عرضه می شود.

 به گفته وی بازی حافظه راه بهشت متناسب کودکان بالای هشت سال از دیگر تولیدات فرهنگی این حوزه علمیه می باشد که این بازی، فلش کارت هایی در چهار جعبه است که کل مواردی که در قرآن به عنوان راهنمای بهشت و راهنمای جهنم عنوان شده، در این بازی آورده شده است.

 مسؤول پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه صادقیه تبریز افزود: محصول فرهنگی دیگر این حوزه، نرم افزار تخصصی برای ریحانه می باشد که شامل گفتمان در مورد حجاب، کتابخانه دیجیتالی، پرسش و پاسخ، سخنرانی، صد و پنجاه مقاله، گنجینه حدیث و داستان هایی در مورد حجاب می باشد./935/پ203/ن

ارسال نظرات