۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۳۵۷۲۵
نماینده خبرگان رهبری:

روز قدس زلزله‌ای مهیب بر ساختار رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه روز قدس را زلزله‌ای مهیب بر ساختار سست‌بنیان رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حضور میلیونی امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، همواره لرزه بر پایه‌های سست رژیم غاصب صهیونیستی انداخته است.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: از زمانی که رژیم جعلی و نژاد پرست و اشغالگر قدس شریف با حمایت استکبار جهانی وجود نامشروع خود را اعلام کرد، منطقه کانون انواع بحران ها و جنگ ها بوده است.

 

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی بزرگترین مروج تروریسم بین المللی است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که امام راحل سال‌ها پیش اعلام کردند، روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست، بلکه روز قدس روز اسلام است؛ حقیقت روز جهانی قدس بیداری اسلامی علیه حکام ظالم و مستبد است.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) خطر نفوذ و توطئه های این رژیم نامشروع و فاسد را به امت اسلامی گوشزد کرده است، تصریح کرد: با این حال متاسفانه شاهدیم که برخی حکام مرتجع و دست نشانده غرب، برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی با آمریکا دست در یک کاسه دارند.

 

وی بیداری اسلامی را یکی از ثمرات روز قدس دانست و افزود: امروز حاصل روشنگری های امام راحل و از شکوفه های به ثمر نشسته پیروزی انقلاب اسلامی شکل گیری موج بیداری اسلامی در میان مسلمین جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه است، موج بیداری خواب تحقق نقشه شوم راه خاورمیانه آمریکایی را برای سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی به کابوس تبدیل کرده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که برای نابودی غده سرطانی خاورمیانه بایستی وحدت و بصیرت میان مسلمانان تحقق یابد، اظهار داشت: حضور میلیونی امت اسلامی در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همواره لرزه بر پایه‌های سست رژیم سفاک صهیونیستی انداخته است.

 

وی روز قدس را زلزله‌ای مهیب بر ساختار سست‌بنیان رژیم صهیونیستی دانست و گفت: روز قدس امسال با توجه به سیر حرکت بیداری اسلامی و بصیرت جهانی علیه استکبار و صهیونیسم بین الملل، مشکلات اقتصادی در غرب، اعتراضات مردمی و اعتصابات داخلی در رژیم اشغالگر قدس متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود.

 

امام جمعه مراغه با اشاره به آیه 5 سوره قصص گفت: روز قدس فرصتی برای هشدار به ابرقدرت های شرق و غرب است تا اعلام کنیم؛ سنت الهی دیر یا زود تحقق یافته و مستضعفان عالم بر مسکتبران چیره خواهند شد./935/ت302/ب

ارسال نظرات