۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۸۲۹
همزمان با سراسر کشور:

فریاد مرگ بر اسرائیل در بیش از 50 نقطه مازندران طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت مدار استان مازندران همزمان با سراسر کشور از صبح امروز همراه با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
روز جهاني قدس

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایت مدار شهرهای مختلف مازندران از صبح امروز آغاز شد و مردم روزه دار این استان در حمایت از مردم فلسطین و جبهه مقاومت، شعار «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

 

بر اساس این گزارش، زنان و مردان روزه دار شهرستان ساری مانند سال‌های گذشته در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین، شرکت کردند.

 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز مازندران و همه شهرهای استان و در بیش از 50 نقطه کشور به سمت میعادگاه های نماز جمعه برگزار شده است.

 

مردم ساری از میدان شهید قاسمی به سمت خیابان جمهوری، میدان ساعت به سمت میدان شهدا و مصلای جمعه ساری حرکت کردند.

 

مردم در طول مسیر راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، امروز روز ذلت آمریکاست پایان اقتدار خودکامه‌هاست، شرط نجات قدس وحدت بود ، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، رهبری ملت ما الهی است راه بدون رهبری گمراهی است، ملت ما متحد و یک صداست فریاد دارد مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکای مردم فریب فریاد مظلومان در زمین است، رهبری راه و رسم مومنان است رهبری خار چشم دشمنان است، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند./950/پ202/ب

ارسال نظرات