۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۱۲۱

حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مناطق زلزله زده اهر، ورزقان و هریس حضور یافت و با زلزله زدگان ابراز همدردی کرد.
نشست انتخاباتي محسن رضايي با طلاب حوزه علميه قم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از ورود به تبریز با حضور در مناطق زلزله زده اهر، ورزقان و هریس، از نزدیک با زلزله‌زدگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

وی در دیدار چهره به چهره با چادرنشینان و آسیب دیدگان زلزله آذربایجان، در جریان آخرین روند رسیدگی و امدادرسانی به وضعیت حادثه‌دیدگان قرار گرفت و اظهار داشت: آذربایجان همواره مهد غیرت، اقتدار و عزت ایرانیان بوده است، خدمت‌رسانی به این مردم وظیفه همه مسؤولان محسوب می شود.

 

رضایی با بیان این‌که حضور آحاد مردم برای امدارسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان کم نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: حس نوعدوستی در میان مردم آذربایجان موج می زند، چنانکه از نخستین ساعات وقوع زلزله تاکنون شاهد سیل کمک های مردمی به مناطق حادثه دیده هستیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز از مجروحان زلزله هفته گذشته اهر، ورزقان و هریس عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت درمانی آنها قرار گرفت.

 

وی با تقدیر از خدمات ارزنده و سریع کادر درمانی مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های تبریز و شهرهای همجوار در مداوای آسیب دیدگان زلزله اخیر اظهار داشت: تعامل، هماهنگی و سرعت عمل دستگاه‌های درمانی، دولتی و مردمی در خدمت رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در حد مطلوب بوده است.

 

گفتنی است، عصر روز 21 مرداد دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند./935/پ203/ع

ارسال نظرات