۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۱۹۳
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

برگزاری اجلاس عدم تعهد سیاست انزوای ایران را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهدها در تهران، گفت: برگزاری این اجلاس جهانی به میزبانی کشورمان طرح به انزوا کشیدن ایران اسلامی از سوی غربی ها را خنثی می کند.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

 

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که برخی کشورها در بخش سیاست خارجی یک حالت جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند و به این مسأله دامن می زنند، گفت: دشمن درصدد است از طریق هر امری به نظام ما آسیب بزند تا بدین وسیله بتواند اهداف و برنامه های شوم خود را عملی کند. 

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که اجلاس جنبش عدم تعهد سیاست انزوای ایران را خنثی می کند، گفت: همه تلاش اتحادیه اروپا، آمریکا و برخی کشورهایی که ظاهراً با ما بوده اند این است که کشورمان را به انزوا ببرند و در شرایط فعلی برگزاری این اجلاس امری ارزنده و شایسته است که باید بهره برداری مناسب از آن صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که کشورمان می تواند از طریق این اجلاس خود را در سطح جهانی مطرح کند و پاسخی شایسته را به دشمنان نظام بدهد، افزود: باید همه سعی و تلاش مسؤولان کشور بر این باشد که بتوانند در این اجلاس دستاوردهای مناسبی را در بخش سیاست خارجی رقم زنند و استفاده مناسبی را از ظرفیت های موجود در اجلاس ببرند. 

 

یوسفیان ملا با بیان این که افکار عمومی جهان پیگیر اجلاس جنبش عدم تعهد است، خاطرنشان کرد: باید در این اجلاس از مواضع اساسی و اصولی کشورمان دفاع و از این فرصت ارزنده به منظور ترویج تعالیم والای انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که همه اقدامات و داد و ستدها در سیاست خارجی بر اساس اقدام متقابل صورت خواهد گرفت، یادآور شد: به طور حتم برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران با حضور بیش از 120 کشور جهان تأثیر شگرف و ارزشمندی را برای کشورمان در پی خواهد داشت./950/ت302/ج

ارسال نظرات