۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۳۲۶
امام جمعه موقت کرمان:

مسؤولان با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را حل کنند

خبرگزاری رسا - امام جمعه موقت شهر کرمان ضمن گرامی داشت هفته دولت و تقدیر از عملکرد مسؤولان از آنان خواست با تلاش جدی و شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
محمد صباحي
  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان، در خطبه های نماز جمعه که در مصلای امام علی(ع) این شهر و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بگذار شد؛ شهید باهنر را الگوی اخلاقی و علمی جوانان دانست.
وی همچنین گفت: شهید باهنر بسیار پرکار بود، به گونه ای که هیچ گاه از پا نمی ایستاد و دیگران را هم به داشتن پشتکار و کسب دانش تشویق می کرد.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: نجابت شهید باهنر در بین دشمن و دوست مثال زدنی و تفکرات این شهید راهگشای مردم بود. 
وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: جامعه امروز ما باید به افرادی همچون شهیدان رجایی و باهنر افتخار کرده و در راستای بزرگداشت مقام آن ها تلاش کند تا تفکر این شهیدان را در جامعه رواج پیدا کند. 
حجت الاسلام صباحی با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: حضور مسؤولان در بین مردم باعث می شود امید بیشتری بین مردم برقرار شده و اعتماد مردم به آنان بیشتر شود. 
وی با تشکر از عملکرد دولت ابراز امیدواری کرد: مشکلات موجود در جامعه با تلاش روز افزون مسؤولان و همکاری مردم برطرف شده و زمینه رفاه و بهبود وضعیت اجتماعی فراهم شود.
وی با ابراز تأسف از خسارت های مالی و جانی زلزله تبریز حوادث جاده ای را تأسف بارتر از آن زلزله دانست و از مسؤولان خواست به این موضوع هم همانند زلزله توجه شود و همه دستگاه ها برای کنترل این وضع بسیج گردند.
امام جمعه موقت کرمان همچنین با اشاره به کارهایی که دولت برای زلزله زدگان انجام داده است، عملکرد دولت را خوب ارزیابی کرد ولی آن را ناکافی دانست و ابراز امیدواری کرد که مشکلات موجود نیز حل شود.
همچنین نجار استاندار کرمان که به مناسبت هفته دولت سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه کرمان بود به تشریح فعالیت های دولت و دستگاه های اجرایی استان پرداخت./9702/پ202/ج
ارسال نظرات