۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۰۹۵
امام جمعه آمل:

جنبش عدم تعهد حس عدالت خواهی را در جهان ترویج دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تأکید بر این که جنبش عدم تعهد باید حس عدالت خواهی را در جهان ترویج دهد، گفت: ایران باید از ریاست جنبش به بهترین شکل ممکن و در سایه اتحاد و همدلی دیگر کشورها به منظور ترویج بشر دوستی و عدالت محوری در جهان استفاده کند.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که قلب سلیم می تواند در کنار تعالی و تکامل انسان برای دیگران هم مفید باشد، خاطرنشان کرد: انسان باید از لحظه های زندگی به بهترین نحو ممکن و در راستای خودسازی خویش استفاده کند.

 

وی با اشاره به این که باید به نیت اعمال خود توجه داشته باشیم، یادآور شد: اعمالی که در راستای قرب الی الله باشد می تواند زمینه ساز سعادتمندی و معنویت انسان باشد و او را به والاترین مراتب و درجات برساند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که انسان باید در هر زمان و مکانی وجود حضرت حق را احساس کند، گفت: شیطان درصدد است تا با انواع حیله ها و نیرنگ ها انسان را از  صراط مستقیم بازدارد و او را به تباهی بکشاند.

 

حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حضور چشمگیر مهمانان شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد سبب عظمت والای انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار تلاش زیادی را برای عدم حضور مدعوین اجلاس کرد ولی تلاش های این غده سرطانی به جایی نرسید و اجلاس تهران با عظمت و شکوه ارزنده ای برگزار شد.

 

وی با بیان این که حضور بیش از هشت هزار مدعو خارجی در اجلاس تهران پاسخی ارزنده به سیاست انزوای ایران بوده است، یادآور شد: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا از هر راهی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند که این اجلاس پیام خوبی را برای آنان و دیگر هم پیمانانشان داشت و خیلی چیزها را برای آنان مشخص کرد.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که  جنبش عدم تعهد باید حس عدالت خواهی را در جهان ترویج کند، گفت: ایران باید از ریاست جنبش در سایه اتحاد و همدلی دیگر کشورها به منظور ترویج بشر دوستی و عدالت محوری در جهان استفاده کند.

 

حجت الاسلام رحمانی در پایان با قدردانی از برگزار کنندگان شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت: این اجلاس مهم که افکار عمومی جهان پیگیر آن بودند به بهترین شکل ممکن و شکوه خاصی برگزار شد که نشان از درایت مجموعه مدیران کشورمان دارد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات