۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۳۸۱۶۳

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق در ساری

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برنامه های این دفتر در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را اعلام کرد.
امام صادق ع

محمد جونیان، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت رییس مذهب شیعه به مدت پنج روز از سوی بیت آیت الله طبرسی در ساری آغاز شد.


وی با بیان این که این برنامه همه ساله در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می شود، افزود: امسال نیز طبق سال های گذشته این مراسم به همراهی سخنرانی، مداحی و زیارت عاشورا در دفتر امام جمعه ساری آغاز شد.


جونیان با اشاره به این که این مراسم از روز شنبه آغاز و تا چهار شنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مراسم عزاداری سالروز شهادت امام  صادق(ع) با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در حسینه آیت الله خامنه ای جنب دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در حال برگزاری است.


مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود از برپایی دسته‌های عزاداری همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مرکز استان خبر داد و گفت: این برنامه معنوی نیز روز چهارشنبه با حضور علما، روحانیان، طلاب مدارس علمیه و هیأت های مذهبی در ساری برگزار خواهد شد./950/پ203/س

ارسال نظرات