۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۳۸۳۹۱

دوره آموزشی مهدویت ویژه طلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز دوره آموزشی کوتاه مدت مهدویت ویژه طلاب خواهر و برادر استان را برگزار کرد.
مهدويت

عباس دانش‌آموز، مدیرعامل بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت مهدویت خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه طلاب خواهر و برادر منتخب مدارس علمیه استان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 40 خواهر و 40 برادر طلبه مبانی مهدوی را به صورت کارگاهی، پرسش و پاسخ، بحث و بررسی با تدریس اساتید حوزه علمیه فرا گرفتند که پیش از این نیز دوره‌های مهدویت ویژه مدارس علمیه استان برگزار شده بود.

دانش‌آموز با بیان این‌که دوره‌های کوتاه مدت مهدویت به صورت رایگان و برای حضور تمامی اقشار جامعه طراحی و اجرایی می شود، گفت: این دوره ‌های معنوی که همواره با استقبال عموم مردم به ویژه جوانان رو به روست، با طرح مباحث، مبانی و اصول اولیه مهدویت همراه است.

مدیرعامل بنیاد بین‎المللی امام مهدی(عج) تبریز با اشاره به این‌که دوره‌های مختلف آموزشی مهدویت بنیاد تنها در روزهای خاصی از سال خلاصه نمی شود، تصریح کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت مهدویت در طول سال با هدف توجه به ضرورت و اهمیت امام‌شناسی، گسترش فرهنگ ولایت و مهدویت و آشناسازی جوانان با مبانی مهدوی برگزار می شود.

وی در ادامه ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت را لازمه جامعه‌ای پویا و منتظر دانست و گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) است، به‌خاطر همین است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام تلاششان را برای براندازی این نظام ولایی به کار بسته‌اند.

دانش‌آموز افزود: غرب با طرح مسائل التقاطی، لیبرال دموکراسی را منجی بشریت معرفی کند، این در حالی است که لیبرال دموکراسی امروز به بن بست و از درون به پوچی و تباهی رسیده است، وظیفه امروز شیعیان تلاش برای زمینه سازی برای ظهور منجی آخرالزمان است.

مدیرعامل بنیاد امام مهدی(عج) تبریز در پایان با بیان این‌که عموم خواهران و برادران می توانند در چنین دوره‌های کوتاه مدت نام نویسی کنند، تصریح کرد: به زودی برنامه های متنوع دیگری برای علاقه مندان آشنایی با مبانی مهدویت، انتظار و آخر الزمان اجرایی خواهد شد./935/پ202/ع

ارسال نظرات