۲۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۴۱۲
علیرغم بارش شدید باران صورت گرفت؛

پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری در سالروز شهادت امام صادق

خبرگزاری رسا ـ در سالروز شهادت رییس مذهب تشیع، آیت الله نظری خادم الشریعه با پیاده روی در خیابان های شهرستان ساری در سوگ شهادت امام صادق (ع) به عزاداری پرداخت.
پياده روي و عزاداري آيت الله نظري خادم الشريعه در سالروز شهادت امام صادق پياده روي و عزاداري آيت الله نظري خادم الشريعه در سالروز شهادت امام صادق پياده روي و عزاداري آيت الله نظري خادم الشريعه در سالروز شهادت امام صادق پياده روي و عزاداري آيت الله نظري خادم الشريعه در سالروز شهادت امام صادق پياده روي و عزاداري آيت الله نظري خادم الشريعه در سالروز شهادت امام صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با پای پیاده در خیابان های مرکز استان در سوگ رییس مذهب شیعه به عزاداری پرداخت.

بر اساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که امروز آیت الله نظری خادم الشریعه را همراهی می کردند با طی مسیر بیت ایشان تا مسجد جامع ساری در سوگ شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

این گزارش می افزاید: پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه در سالروز شهادت امام صادق (ع) همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبرو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز همراه با این عالم برجسته مازندرانی در سوگ شهادت رییس مذهب تشیع به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

پیاده روی و سینه زنی امسال در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان در خیابان های شهرستان ساری در زیر بارش شدید باران جلوه ای خاص به عزاداری این عالم برجسته در این روز مقدس بخشید.

عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه عزاداری از بیت وی تا خیابان جمهوری اسلامی و از آنجا به مقصد مسجد جامع شهر ساری ادامه یافت و طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم نیز همراه با ایشان به عزاداری و سیه زنی پرداختند.

همچنین مراسم عزاداری نیز صبح امروز با حضور علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در بیت ایشان برگزار شد./950/پ202/ع

ارسال نظرات