۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۴۵۷
در استان کرمان روی داد:

بازدید مسئول سازمان بسیج طلاب کشور از مدیریت سایبری بسیج طلاب استان

خبرگزاری رسا ـ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور روز گذشته از مدیریت سایبری و سایت و وبلاگ های بسیج طلاب کرمان بازدید کرد.
بازديد از مديريت سايبري کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام علیزاده مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور روز گذشته از مدیریت سایبری و سایت و وبلاگ های بسیج طلاب کرمان بازدید کرد.

حجت الاسلام علیزاده در بازدید بخش مدیریت سایبری بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان با بیان این که فضای مجازی یکی از واقعیت های امروز جامعه بین الملل است خاطرنشان کرد: بر همه ماست که با آشنایی و تسلط بر الزامات این چنین کارها از جمله اطلاعات رسانه ای و سایبری و با به خدمت گرفتن سنگرهای نرم افزاری به ویژه ایجاد شبکه وب سایت و وبلاگ درصیانت از ارزش های انقلاب گامی بلند و به روز برداریم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: قطعا امروز فعالیت های تبلیغی بدون تسلط بر فضای مجازی نمی تواند راه به جایی ببرد.

وی با اشاره به این که در عرصه جنگ نرم ، تسلط بر اینترنت و شبکه های مختلف رایانه ای و بهره برداری بهینه از شبکه های ارتباطی یک امر ضروری و الزامی است گفت: چه زیباست بسیج طلاب و روحانیون استان با توجه به فعالیت های سایبری خود، هم در جهت آموزش و هم شناسایی و سازمان دهی و هم توصیف و خوراک دهی سایت های گوناگون و در صدر آن حوزه های علمیه و حتی علما و اساتید و روحانیون در منازلشان به طور نظامند و منظم لشکریان ولایت را شناسایی و در حد بضاعت خود مدیریت نمایند./959/د102/ص

ارسال نظرات