۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۸۵۰۲
مشاور رییس سازمان اوقاف:

توهین به حضرت محمد توهین به همه انبیای الهی است

خبرگزاری ـ مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان این که پیامبر(ص) تنها متعلق به اسلام نیست، گفت: توهین به ایشان، توهین به حضرت عیسی(ع)، حضرت موسی(ع) و سایر پیامبران الهی است.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر

حجت الاسلام سیدجلال رضوی‌ مهر مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حرکت مذبوحانه توهین به رسول الله (ص) که از سوی استکبارجهانی با پشتیبانی صهیونیست صورت گرفته است را محکوم کرد و اظهارداشت: حضرت محمد(ص) تنها متعلق به اسلام نیست و توهین به ایشان توهین به حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) و تمامی پیامبران است.

وی از صاحبان تمامی ادیان و معتقدان به معاد و صاحبان فطرت خواست که در مقابل این اقدام موهن سکوت نکنند و خطاب به علمای بزرگ ادیان مختلف، گفت: از واتیکان، الازهر و کسانی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند انتظار می رود که سکوت نکنند و ضمن محکوم کردن این اقدام، بیانیه های قوی در این خصوص صادر کنند؛ سران کشورهای اسلامی نیز جلسه ای اضطراری تشکیل دهند و در این رابطه تصمیم شایسته ای بگیرند.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه، حکام برخی کشورهای اسلامی که حامی منافع آمریکا هستند را به بهره گیری از عقل و خرد دعوت کرد و ابرازداشت: از آنها می خواهیم که در این زمینه تفکر کنند و بدانند دشمن اصلی مسلمانان آمریکا و صهیونیست ها هستند.

مسلمانان پازل دشمن را تکمیل نکنند

نماینده طلاب و فضلای همدان با اشاره به واکنش مسلمانان در قبال این پروژه آمریکایی- صهیونیستی، گفت: همه سفارت خانه های آمریکا در کشورهای اسلامی در خطر هستند و دست اندرکاران ساخت این فیلم بدانند که از دست غیور مردان اسلام جان سالم به در نخواهند برد؛ دولتمردان آمریکا هرچه سریع تر باید از تمامی مسلمانان جهان به صورت رسمی عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر ضمن دعوت مسلمانان جهان به آرامش و پرهیز از اقدام تنش زا، تصریح کرد: اسلام اجازه نمی دهد کسانی که بی گناه اند را به جای مقصران اصلی مجازات کنیم؛ وظیفه مسلمانان برگزاری راهپیمایی و تبری جستن از دشمنان پیامبر(ص) و هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن است و با واکنش غلط پازل دشمن را تکمیل نکنند.

مسلمانان کالاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

وی قطع ارتباط اقتصادی با آمریکا را یک اقدام مناسب در این زمینه دانست و گفت: مسلمانانی که از محصولات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خرید می کنند به نقشه های شوم آن ها کمک می کنند و بهتر است که کالاهای آنان را تحریم نمایند.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به سابقه توهین ها به اسلام و پیامبراعظم(ص)، خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته نیز با کشیدن کاریکاتور، ساخت فیلم های موهن و آتش زدن قرآن به دین مسلمانان توهین کرده است، اگر در قضیه آتش زدن قرآن همه مجامع اسلامی و علما به شکل یکپارچه موضع گیری می کردند، دشمن جرأت تکرار این توهین ها را نداشت.

توهین به پیامبر(ص) برای خنثی سازی پیروزی های جریان بیداری اسلامی است

حجت الاسلام رضوی مهر توهین به پیامبر(ص) را اقدامی احمقانه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آن ها با این کار آبروی نداشته خود را نیز از بین بردند؛ آن ها از روی آوردن جوانان غربی به اسلام به شدت می ترسند و همچنین این اقدامات در جهت خنثی سازی پیروزی های جریان بیداری اسلامی است.

وی تظاهرات و راهپیمایی بعد از نماز جمعه و تعطیلی حوزه های علمیه را اقداماتی شایسته از سوی عاشقان و دلباختگان پیامبر(ص) دانست و افزود: اگر مردم موقوفه ای فرهنگی برای مبارزه با این اقدامات دشمن اختصاص دهند می توانیم پیامبر(ص) را در حد وسع خود به جهانیان معرفی و چنین توطئه هایی را خنثی کنیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات