۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۵۱۶
اول مهر ماه؛

حوزه علمیه هویزه و سوسنگرد سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه از شروع دروس این حوزه در اول مهر ماه سال جاری خبرداد.
مراسم آغاز سال تحصيلي حوزه

 

حجت الاسلام قاسم هاشمی، مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان که سال گذشته 20طلبه در این حوزه جذب شدند، به آمار پذیرفته شدگان امسال اشاره و خاطرنشان کرد: امسال بالغ بر 97 نفر در پایه های یک تا هفت مدرسه علمیه پذیرفته شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: کلاس های درس این حوزه علمیه دوم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی همچنین تصریح کرد: 13 تن از اساتید مجرب دروس حوزوی طلاب این مدرسه را بر عهده خواهند گرفت که 6 نفر از آن ها را به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان معرفی کرده ایم تا حکم رسمی برای تدریس آن ها صادر شود.

مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه در بخش دیگری از سخنان خود طلبه های نو ورود را به تلاش بیش از پیش و توکل به خداوند متعال فراخواند و ابراز داشت: طلاب جدیدی که امسال به حوزه علمیه وارد می شوند و به فراگیری علوم الهی می پردازند در برابر هیچ مشکلی مأیوس نشوند و با تلاش و کوشش به پیشبرد اهداف والای اسلام و تشیع بپردازند.

حجت الاسلام احمد حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد، با بیان این که طلاب پذیرفته شده در این حوزه چهارده نفر هستند بیان داشت: در مجموع 110 نفر در سال تحصیلی 92-91 در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد به تحصیل خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: 8 استاد دروس این حوزه را بر عهده خواهند گرفت که با توجه به افزایش تعداد طلاب به این اساتید نیز افزود می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد در پایان اظهار داشت: زنگ فراگیری علوم و معارف اسلامی این مدرسه اول مهرماه نواخته خواهد شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات